Citat:
Ursprungligen postat av
X-limer
Återigen, besvara frågan. Vad skulle FBI göra åt en förmodad svensk som har ett radikaliserat och gränslöst nätbeteende?
Vilket lagstöd används för att stoppa en dylik, förestående (inte nära förestående) våldshandling?
I så fall faller det ju på våra kling och klang fåntrattar till polis som FBI varnade, inte sant?
Det är alltid så här det låter efter sådana här skeva dåd ägt rum. "Öh vi kunde liksom inte se det komma men vi hade ändå stenkoll på killen öhhhh". Fattar du inte själv hur pass löjligt det hela låter? All sådan här skit (massskjutningar, inceldåd osv) orkestreras utav underrättelsetjänster världen över för att skapa maximalt kaos och trauma i befolkningen och ge psykopatmedia något att veva om fram tills nästa dåre som de aaaaaaabsolut inte groomat ballar ur. Vilka fan tror du det är som sitter på 4chan, flashback och dylika avlopp till sidor och eggar på sådana här jävlar? Den här jävla skitsidan och 4chan existerar enbart som en honungsfälla åt alla incels och missanpassade autister i allmänhet som de vill använda för psyops.
Men ja ja. Jag ska gå och ta mina tabletter nu. Jag är ju så jävla schizo.