[quote]
Verkar som du rör dig i kretsar där det finns 'rörlig könsidentitet', har jag fel?
Det var ironisk, jag får nog pointera det nästa gång jag är ironisk.
Hur tester du en man för 'rötägg' beteende?
Citat:
Nej.
Citat:
Igen, tur för dig, att du aldrig har träffat på sviniga typer. Ska rättvist säga, att jag har träffat på män, där man inte har haft problem, men det är gambling.
Ta du din sarkasm och stoppa upp den där bak på dig själv där solen inte skiner.
Ja jag har "bara" träffat goda män.. För så måste det ju vara när man säger till en kvinna, som kvinna, att man har egen ansvar för sitt liv och sina val.
Ja jag har "bara" träffat goda män.. För så måste det ju vara när man säger till en kvinna, som kvinna, att man har egen ansvar för sitt liv och sina val.
Citat:
Jag är ett offer och har ingen problem med den offerkofta. Som kvinna kan du bli rånad, slagen, och våldtagit, på köpet kanske en abort. Ovanligt för män och bli våldtagit.
Den största skillnaden mellan dig och mig är att jag VÅGAR VÄGRA OFFERKOFTAN.
Citat:
WOW vilka "bröder" är det du svamlar om här? Och vad fan har denna löjliga anmärkning med att man inte vill ha varken "broderskap" eller "syskonskap" att göra?
Jävla märkligt svar och direkt korkat svar på om att man varken ville ha broderskap eller systerskap. Utan syskonskap.
Jävla märkligt svar och direkt korkat svar på om att man varken ville ha broderskap eller systerskap. Utan syskonskap.
Verkar som du rör dig i kretsar där det finns 'rörlig könsidentitet', har jag fel?
Citat:
Japp du sitter just själv och håller på att överbevisa att kvinnor inte är logiska. Verkar vara din livsuppgift.
Det var ironisk, jag får nog pointera det nästa gång jag är ironisk.
Citat:
Ja du, rötägg finns bland män inget jag har missat.. Tror inte det vettiga männen heller har missat det. Det i sig är ingen ursäkt att utgå från att alla män är idioter och att man aldrig skall lita på en man och sprida den giftiga tanken omkring sig som någon jävla fakta som DU gör.
Vaksam skall man vara självklart. Fast män i majoritet generellt sätt är inte opålitliga rötägg per se bara för att några är det.[/QUOTE
Vaksam skall man vara självklart. Fast män i majoritet generellt sätt är inte opålitliga rötägg per se bara för att några är det.[/QUOTE
Hur tester du en man för 'rötägg' beteende?