2021-10-19, 16:21
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ostraffad.Arab
Frida K har djävulskt fin fi...

berätta mer
Citera
2021-10-19, 16:26
Medlem
Eftersom Martin Ponsiluoma och Hannah Öhberg är med i landslaget har de möjlighet att umgås mycket mera med varandra än Jesper Nelin och Fanny Johansson. Fanny är rankad på drygt 30:e plats och är inte med i landslaget när laget åker runt på träningsläger och tävlingar. Kan ju bli litet jobbigt för landslagsåkaren Jesper Nelin att tvingas se Martin och Hanna gulla med varandra, medan Jesper och Fanny måste umgås via sociala medier.
Citera
2021-10-19, 16:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Känns som att det är bättre stämning i skidlandslaget. Säkert blivit en och annan orgie mellan paren Jens Burman/Emelie och Frida Karlsson/William Poromaa.

Vad får dig om många fler att tro att många som tävlar på OS nivån att de har en massa orgier?
Citera
2021-10-19, 16:38
Medlem
BiffTannens avatar
Nelin låter ju lagom bitter, reagerade speciellt på det här citatet:

Citat:
Jesper Nelin ser lite annorlunda på saken.

– Det har varit speciellt absolut, men nu har det blivit som det har blivit. Jag tror att alla tycker det fungerar okej, men jag vet inte om Martin och jag kommer bli kompisar igen, säger han.

Det är väl bara att hoppas alla har bytt upp sig, då är väl det bra.

"Hoppas." Roligt för hans nya att läsa det
Citera
2021-10-19, 16:45
Medlem
Coolvid19s avatar
För bra många år sedan fanns en annan tråd här som handlade om skidlandslaget. Då var det någon i tråden som försåg åkarna med tillbehör som handskar, valla och allt var det var. Han skrev att det var välkänt att alla som kom och hälsade på fick knulla. Det var rena rama Fäbojäntan på deras träningsläger.

Jag är medveten om att detta är FB och tar allt med en grov nypa salt, men just att flera skrev om det här på ett kul och trovärdigt sätt fick mig att tro på det.
Citera
2021-10-19, 17:17
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Labanochapelsinen
Vad får dig om många fler att tro att många som tävlar på OS nivån att de har en massa orgier?

Killgissar ju givetvis bara när det kommer till orgier, men vad som skapar känslan av just orgier är väl:
- Damerna och herrarna tränar ofta tillsammans
- Relativt avskärmade från samhället
- Ofta på träningsläger på väldigt avlägsna platser där det inte finns något att göra utöver stugan/hotellet, typ Åsarna eller avlägsen skidort i Schweiz
- Umgås/spenderar mycket tillsammans
- Unga, snygga, fräscha
- Träning ökar väl sexlusten
- Många par inom den utövade sporten
Senast redigerad av peterZiipen 2021-10-19 kl. 17:20.
Citera
2021-10-19, 17:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Killgissar ju givetvis bara när det kommer till orgier, men vad som skapar känslan av just orgier är väl:
- Damerna och herrarna tränar ofta tillsammans
- Relativt avskärmade från samhället
- Ofta på träningsläger på väldigt avlägsna platser där det inte finns något att göra utöver stugan/hotellet, typ Åsarna eller avlägsen skidort i Schweiz
- Umgås/spenderar mycket tillsammans
- Unga, snygga, fräscha
- Träning ökar väl sexlusten

Ingen krogliv heller på det förvisso.
Citera
2021-10-19, 17:24
Medlem
Nej, inget chemsex direkt. Skidåkare är hypokondriker så A2M lär vara uteslutet.
Citera
2021-10-19, 17:31
Medlem
terreces avatar
Jesus. Jaha. Nån var inne på mentalt stadie på elitidrottare i konditionsporter den är ju Bingo, i.a.f. inom skidåkning check på den. Sen check på den med litenbvärld 365 men ändå, Jesus.

Själv hade man som medioker karslok i det där jönsgänget utnyttjat deras vänskap/kompisskap med Juhag och fått dem att bjuda in henne på efterfesten och go for the top price istället.
Senast redigerad av terrece 2021-10-19 kl. 17:42.
Citera
2021-10-19, 17:35
Medlem
persona.von.gratas avatar
Spoiler alert.
Jag säger som farfar i "Little Miss Sunshine". Knulla så mycket du kan!
Citera
2021-10-19, 17:38
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coolvid19
För bra många år sedan fanns en annan tråd här som handlade om skidlandslaget. Då var det någon i tråden som försåg åkarna med tillbehör som handskar, valla och allt var det var. Han skrev att det var välkänt att alla som kom och hälsade på fick knulla. Det var rena rama Fäbojäntan på deras träningsläger.

Jag är medveten om att detta är FB och tar allt med en grov nypa salt, men just att flera skrev om det här på ett kul och trovärdigt sätt fick mig att tro på det.

Det är väl allmänt känt att elitidrottare knullar skiten ur varandra? I OS i Rio delades 450.000 kådisar ut. Det var 43 kådisar per deltagare. Säger nåt…

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/8wjO6G/450-000-kondomer-till-os-deltagarna
Citera
2021-10-19, 19:37
Medlem
LeifD2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Labanochapelsinen

Som man känner sig själv känner man andra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in