2021-10-18, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HatadAvGud
Så är det, skidskyttar tycker om att träffa folk ....

Hö hö hö

De får ta det försiktigt med skott i råttan...
Citera
2021-10-18, 20:07
Medlem
Många elitidrottare som håller på med konditionssporter är som barn mentalt. De tränar och tränar och äter nyttigt. De har inte tid att reflektera över tillvaron eller träffa människor utanför deras bubbla. Då blir det såhär.
Citera
2021-10-18, 20:54
Medlem
Fanny har inga barn med Martin. Bilderna på instagram är på hennes systers barn.
Citera
2021-10-18, 20:58
Bannlyst
Hanna gillar inte att suga, då tar det slut 👮🏽‍♀️
Citera
2021-10-18, 21:03
Medlem
https://www.gp.se/sport/%C3%B6berg-ska-vara-ordentligt-p%C3%A5fylld-hela-tiden-1.57316530

Citat:
Öberg: "Ska vara ordentligt påfylld hela tiden"

Vem/vilka är det som fyller henne?
Citera
2021-10-18, 21:50
Medlem
Är väl i princip omöjligt att separera folk pga dom är ihop med vissa personer.

Men Här har ju ledarna ett ganska stort ansvar för att se till attde tinte är dålig stämning konstant i laget för det påverkar alla.

Kan dom inte sköta sig så får väl båda parter köra sitt eget race utanför laget.

För övrigt riktigt fittigt att bli ihop med varandras flick/pojkvänner när man är kopisar.
Skulle min kompis bli ihop med mitt ex skulle jag trycka in staven i röven på han på nån träning.
Citera
2021-10-18, 21:54
Medlem
IceEyess avatar
Återstår att se hur detta påverkar lagsammanhållningen och således prestationerna i spåret.

Om inte annat kan ju Hanna och Jesper utdryga kändisskapet genom att medverka i Ex on the beach.
Citera
2021-10-18, 21:59
Medlem
Att det liggs runt mycket bland skidskyttar är inte någon nyhet.
Citera
2021-10-18, 22:01
Medlem
xcoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IceEyes
Återstår att se hur detta påverkar lagsammanhållningen och således prestationerna i spåret.

Om inte annat kan ju Hanna och Jesper utdryga kändisskapet genom att medverka i Ex on the beach.

Självklart kommer det att påverka laget att åkarna beter sig som i paradise hotel eller liknande serier, vore mycket underlig annars
Citera
2021-10-18, 22:08
Medlem
Hm, där ser man. Kändes så puttenuttigt mellan Jesper och Hanna, kanske inte från hennes sida då.. Martin visste jag inte ens hade flickvän, så där var ett byte mer naturligt kanske (hade väl inte varit ihop så länge heller?) Liten värld de lever i, eftersom de ofta har tävlingar på samma ort (till skillnad från utförsåkarnas damer och herrar) så är det ju extra praktiskt att vara ihop med någon i laget. Men visst, stämningen kan ju bli lite tryckt..
Citera
2021-10-18, 22:09
Medlem
Paradise Hotel producenterna är nog avundsjuka..
Citera
2021-10-18, 22:14
Medlem
1SHOT1KILLs avatar
Jag trodde de stakade sig fram, men det verkar mest vara stake och skjut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in