2021-10-17, 09:23
Medlem
prominentens avatar
Då kan jag leta genom tråden i all evighet eller så får jag svaret av dig.

Citat:
Ursprungligen postat av TheShadowMaster
Prova googla GM’s namn så får du ju läsa vad hon tyckte efter hovrätts domen.
Citera
2021-10-17, 09:57
Medlem
prominentens avatar
Ännu ej hittat. Oklart varför du har "master" i ditt nick.
Jag letar vidare....vore schysst om du hjälper till

Citat:
Ursprungligen postat av prominenten
Citera
2021-10-17, 09:59
Medlem
prominentens avatar
Ännu ej hittat. Oklart varför du har "master" i ditt nick.En person som hjälper? Hjälper sig själv?
Jag letar vidare....vore schysst om du hjälper till

Citat:
Citera
2021-10-17, 10:22
Medlem
Citat:

Självklart kan jag det!

https://pt.se/nyheter/pitea/ploys-mamma-flyttar-for-gott-7997994.aspx
Citera
2021-10-17, 10:47
Medlem
Citat:
Var i FUP står det att KMJ köpt ett stämjärn ”veckorna innan”???

Enligt rättsläkarutlåtandet var det ett smalt dubbel-eggat, halvmåne format (skålformat) och spetsigt (kil format) tillhygge som använts som mordvapen vilket stämmer helt överens med beskrivningen av en Pipe Dagger, tror du mig inte så bör du kolla in länken nedan och jämföra den mot beskrivningen av mordvapnet som finns i förundersökningsprotokollet.

https://www.trueswords.com/Condor-Pipe-Knife-Dagger-with-Sheath-20236
Hade Kristoffer en sån?
Vad är syftet med den?
Citera
2021-10-17, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Hade Kristoffer en sån?
Vad är syftet med den?

Inte av det som har framkommit och det finns inga uppgifter om att KJ någonsin vart intresserad av asiatiska samlarknivar. Pistoler, gevär och sprängmedel är mer hennes stil om man ska tro media, polisen och RIKS-utlåtandet.

Det är en kniv som är formad som en gigantisk kanyl så om jag skulle gissa på dess syfte så är det nog för att öka blodflödet?
Men jag har egentligen ingen aning 🤷‍♀️
Senast redigerad av TheShadowMaster 2021-10-17 kl. 12:10.
Citera
2021-10-17, 12:13
Medlem
Citat:
Inte av det som har framkommit och det finns inga uppgifter om att KJ någonsin vart intresserad av asiatiska samlarknivar. Pistoler, gevär och sprängmedel är mer hennes stil om man ska tro media, polisen och RIKS-utlåtandet.

Det är en kniv som är formad som en gigantisk kanyl så om jag skulle gissa på dess syfte så är det nog för att öka blodflödet?
Varför då, vad skulle syftet vara i såna fall?
Citera
2021-10-17, 12:17
Medlem
Citat:

Fast Kristoffer var väl väldigt intresserad av vapen, det militära mm?
Citera
2021-10-17, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Fast Kristoffer var väl väldigt intresserad av vapen, det militära mm?

Ja precis!
Och om man ska tro hennes gamla personliga assistent i TV3 dockumentären så var det nischat mot att just tillverka hemmagjorda skjutvapen och sprängmedel om jag inte minns helt fel.
Jag kan inte minnas att jag någonsin läst att hon ska ha haft nå större intresse för knivar och svärd mm.
Citera
2021-10-17, 13:51
Avslutad
Citat:
Ja precis!
Och om man ska tro hennes gamla personliga assistent i TV3 dockumentären så var det nischat mot att just tillverka hemmagjorda skjutvapen och sprängmedel om jag inte minns helt fel.
Jag kan inte minnas att jag någonsin läst att hon ska ha haft nå större intresse för knivar och svärd mm.
Varför skriver du hon?
Citera
2021-10-17, 14:14
Medlem
PeterNosters avatar
Citat:

J
Jadu, är mordvapnet ett oidentifierat föremål i form av ett stickvapen så skulle mina misstankar i första hand gå till någon som samlar knivar. Det finns en sådan person i närheten.
Citera
2021-10-17, 14:25
Medlem
Citat:
Ja precis!
Svärd?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in