Ingen aning. Jag tycker han var ärlig och klagade litet på juryn, när han inte höll med dem. Jag tyckte han var bra i intervjun. Om något hände senare vet jag inte, men han växte som person.
Ingen aning. Jag tycker han var ärlig och klagade litet på juryn, när han inte höll med dem. Jag tyckte han var bra i intervjun. Om något hände senare vet jag inte, men han växte som person.
Folk uppfattade honom som "dryg" eftersom han inte brydde sig så mycket om vad juryn sa. Man ska vara egen, men bara lagom egen, så där så det inte stör.
Nja hans pappa har ägt ett åkeri som brodern senare tagit över sen har Fredrik, som med allt annat, glidit på pappas pengar och spelat över på tryckerträffar..
Deltagarna bleknar ju i jämförelse med karisman från Måneskin
Väldigt hög nivå i år ..alla är duktiga förutom Daut som tydligen trots 4 misslyckade veckor fortfarande har juryns förtroende och tros kunna göra Usher bättre än världsartisten själv...
Nja hans pappa har ägt ett åkeri som brodern senare tagit över sen har Fredrik, som med allt annat, glidit på pappas pengar och spelat över på tryckerträffar..
Men kom inte nu här och paja fredagsmyset
Det var ju i alla fall nån trucker-finne som lackat hans porträtt på lastbilen. Men kanske pappan betalade?