2021-10-14, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Ja, det var den Kalle... me love you longtime...

Det var ju under tiden i Skåne, så pengarna kan ha kommit från vart som helst. Jag kan inte minnas att hon hade något jobb då, mer än alla dessa täta besök över sundet.
2021-10-14, 23:06
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62
Inte, relevant för mordet
Ta inte upp det då, det är inte jag som startat drevet och du imponerar inte direkt i din argumentation. Testa att ta av de emotionella skygglapparna
2021-10-14, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62
Herregud.. Vilket tjänstefel. Undrar vad Kalle tycker nu om sin gunstling
Ja, du..han lär ju ha ett och annat att förklara
2021-10-14, 23:07
Medlem
Citat:
Hon tycker om att vara i skogen... eh, ja fast är det inte bättre att inte hänga med jägare som har som syfte att döda? Att sitta tyst på jakt, är väl ingen hit? Eller kan syftet varit att det är mest män som jagar? Spänningen, lite bad boys

Jag känner många som män/kvinnor med jägarexamen som aldrig fällt ett djur, men älskar att delta i jaktgemenskapen i byalaget. Vilket just L nämnde som en anledning - dom jagar i lag ...
2021-10-14, 23:08
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ja, du..han lär ju ha ett och annat att förklara
Tror du att han kommer att förekomma som tilltalad i rättegången?
2021-10-14, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Du vet inte mycket om på vilka grunder man kan ta jägarexamen och få licens på jaktvapen antar jag?
Inte fan är det för att komma ut i naturen. Då hade scouterna kanske passat bättre, eller någonting annat med barnen
2021-10-14, 23:09
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Jag känner många som män/kvinnor med jägarexamen som aldrig fällt ett djur, men älskar att delta i jaktgemenskapen i byalaget. Vilket just L nämnde som en anledning - dom jagar i lag ...
Precis så
2021-10-14, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Tror du att han kommer att förekomma som tilltalad i rättegången?
Nej, men hans lämplighet lär granskas
2021-10-14, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Lag, som samlag?
2021-10-14, 23:11
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Inte fan är det för att komma ut i naturen. Då hade scouterna kanske passat bättre, eller någonting annat med barnen
Och ändå har jag jägarexamen, vapen och jaktmarker...
Medlem
Citat:
Med tanke på att hon söker spänning och nya utmaningar, erövringar osv, är det inte svårt att anta att hon inom vissa kretsar skulle ha vissa fördelar.
Nu kan hon själv skriva att hon gått livets hårda skola.. det kommer inte sluta bra för henne. Tyvärr är hon för trasig och har fått styra sina medmänniskor till helvetets brant.
Skulle vara intressant om de män hon överöst med kärlek, skulle träda fram och berätta. Det verkar onekligen som om hon flytt in i nya relationer. De måste känna sig så dumma och lurade, stackars Emil som kom ivägen för Lydia Barth

Ja tre av hennes Fd män har ju flytt landet. Vet inte om det är pga av skam - tror knappast det, men de slipper det här i alla fall.

Enda som står kvar är K och jag hoppas han får börja läka från hennes tyranneri nu.

Ja jag lider med E och hans familj
Medlem
Cedderiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Becksson
Hennes bakgrund fram till skottet, måste väl ändå ha betydelse för vilken typ av straff hon ska dömas till.
Knappast, då hade vi haft mer än överfullt i våra fängelser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in