2021-10-13, 20:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
Tror du att det hade slutat värre?

Nej, för då hade det bara varit en pundare i mängden som fått bita i gräset. Men som tur för hennes kompisar /pojkvän mm så råkade det nu hända hos polisen istället, varför man nu fick möjligheten att dra allehanda snyfthistorier och skylla på myndigheterna istället för att ta ansvar för vad man stoppar i sig/häller i sig.
Citera
2021-10-13, 20:08
Avstängd
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moranco
Det var var en märklig slutsats du drog. Missade du biten i texten som tog upp att den avlidne faktiskt söp i kombination med benzo?

Sluta spekulera ditt imbecill. Du gör bara bort dig. Åter visar sig din rädsla och okunnighet
Citera
2021-10-13, 20:09
Avstängd
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlotSven79
Nej, för då hade det bara varit en pundare i mängden som fått bita i gräset. Men som tur för hennes kompisar /pojkvän mm så råkade det nu hända hos polisen istället, varför man nu fick möjligheten att dra allehanda snyfthistorier och skylla på myndigheterna istället för att ta ansvar för vad man stoppar i sig/häller i sig.

Fast du har ju inte en jävla susning om det du tror stämmer.
Citera
2021-10-13, 20:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MiggeO
Förhoppningen i ett sådant fall är väl att någon med lite förstånd kör henne till akuten, och som sades i senare inlägg att det är väl värdigare att dö hemma med någon som bryr sig om dig än ensam i en cell? Hursomhelst - en jättesorglig historia för pojkvän, släkt och vänner - jag tycker så synd om dem (och henne)

Aha, självklart ska polisen tänka så då dom omhändertar ett fyllo, dom ska inte gå efter vad som är mest statistiskt säker( ja att pundare och fyllon dör hemma på kammaren är mycket vanligare än att det sker i deras arrester) utan utgå från vart det är värdigast att dö om olyckan är framme.

Det funkar säkert jättebra( för poliserna) sedan om fel/rätt person får reda på att man lät henne gå med sin påtände/packade pojkvän istället för att ta henne dit hon skulle , dvs till fyllecell. Man motiverar det bara med " hon slapp ju dö i en cell iaf". Skitsmart!
Citera
2021-10-13, 20:15
Bannlyst
Citat:
Fast du har ju inte en jävla susning om det du tror stämmer.

Veta exakt kan jag såklart inte göra. Men vad vi kan vara rätt så säkra på är att polisen knappast tänkte" höhöhö...nu tar vi med suggan så hon får avlida i våran arrest i stället....höhöhöhöh".

Med väldigt stor sannolikhet så finns det en anledning till att man inte ville att pojkvännen skulle ta hand om henne.
Citera
2021-10-13, 21:21
Medlem
Citat:
Aha, självklart ska polisen tänka så då dom omhändertar ett fyllo, dom ska inte gå efter vad som är mest statistiskt säker( ja att pundare och fyllon dör hemma på kammaren är mycket vanligare än att det sker i deras arrester) utan utgå från vart det är värdigast att dö om olyckan är framme.

Det funkar säkert jättebra( för poliserna) sedan om fel/rätt person får reda på att man lät henne gå med sin påtände/packade pojkvän istället för att ta henne dit hon skulle , dvs till fyllecell. Man motiverar det bara med " hon slapp ju dö i en cell iaf". Skitsmart!
Nja, nu tappar man ju bort en del i alla inlägg på FB, men i mitt första undrade jag var alla hennes kompisar tog vägen - för jag är tveksam till om hon söp ner sig ensam - om kvällen hade slutat lyckligt så hade kompisarna fått hem henne eller iväg till sjukhus. Visst, man kan spekulera i massor av olika händelseutvecklingar så det är väl inget att gräva ner sig i, bara sorgligt att det blev detta slut.
Citera
2021-10-13, 21:22
Avstängd
karlinges avatar
Citat:
Veta exakt kan jag såklart inte göra. Men vad vi kan vara rätt så säkra på är att polisen knappast tänkte" höhöhö...nu tar vi med suggan så hon får avlida i våran arrest i stället....höhöhöhöh".

Med väldigt stor sannolikhet så finns det en anledning till att man inte ville att pojkvännen skulle ta hand om henne.

Nu sitter du och gissar och gör bort dig igen.

Dom kan mycket väl ha tänkt "höhö jag tänker inte låta dig åka hem med henne för att hon och du har kränkt mig och jag är och tänker som en gorilla" höhöhöhöh

Ska vi hitta på fler infallsvinklar så vi dödar din knarkskräck innan obduktionen kommer?
Citera
2021-10-13, 21:34
Bannlyst
Citat:
Nu sitter du och gissar och gör bort dig igen.

Dom kan mycket väl ha tänkt "höhö jag tänker inte låta dig åka hem med henne för att hon och du har kränkt mig och jag är och tänker som en gorilla" höhöhöhöh

Aha, dom brukar skriva så i sina rapporter heller? intressant...

Apropå att gissa.

Fö mycket, mycket märkligt att det alltid bara är vissa människor( polishatare) som ständigt råkar ut för dessa " maktmissbrukande poliser " som "LoB:ar" en fast man är " helt nykter".

Kan det ha att göra med att vi andra inte super oss så fulla att vi inte vet skillnaden på upp och ner? Att vi inte stoppar i oss halvt apotek med piller? Att vi inte beter oss som svin?

Citat:
Ska vi hitta på fler infallsvinklar så vi dödar din knarkskräck innan obduktionen kommer?

Än så länge kan ju ingen veta heller hur? Däremot kan man helt konstatera att vissa scenarion är betydligt mer sannolika än andra, och att det finns en anledning till att dom bedömt det som mer riskfyllt att låta henne gå med polarna är väl bara en sisådär 3243 ggr mera troligt än ditt svammel. En inte helt okvalificerad " gissning" är ju annars att med tanke på att hon var packad så var nog även dom det, med tanke på vilken tid i veckan och på dygnet det rörde sig om i synnerhet.
Citera
2021-10-13, 21:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MiggeO
Nja, nu tappar man ju bort en del i alla inlägg på FB, men i mitt första undrade jag var alla hennes kompisar tog vägen - för jag är tveksam till om hon söp ner sig ensam - om kvällen hade slutat lyckligt så hade kompisarna fått hem henne eller iväg till sjukhus. Visst, man kan spekulera i massor av olika händelseutvecklingar så det är väl inget att gräva ner sig i, bara sorgligt att det blev detta slut.

Hon kan ha tappat bort dom? Eller så bedömde man sannolikt att dom inte var lämpliga att ta hand om henne eftersom dom också var fulla som ägg?
Citera
2021-10-13, 22:32
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Det var var en märklig slutsats du drog. Missade du biten i texten som tog upp att den avlidne faktiskt söp i kombination med benzo?
Hur vet du det, för någon anonym skrev det i denna tråd, otroligt trovärdigt!
Citera
2021-10-13, 23:29
Medlem
Citat:
Sluta spekulera ditt imbecill. Du gör bara bort dig. Åter visar sig din rädsla och okunnighet
Jag rekommenderar att du skriver på forumet i nyktert tillstånd i fortsättningen ditt jävla drägg.
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Hur vet du det, för någon anonym skrev det i denna tråd, otroligt trovärdigt!
Just i arresten så vet vi inte ännu av vad hon var påverkad. Men hon har supit och tagit benzo tidigare vilket den här idioten karlinge ignorerar. Men han är antagligen homosexuell och lite kränkt över något.
Citera
2021-10-14, 02:23
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Jag rekommenderar att du skriver på forumet i nyktert tillstånd i fortsättningen ditt jävla drägg.

Just i arresten så vet vi inte ännu av vad hon var påverkad. Men hon har supit och tagit benzo tidigare vilket den här idioten karlinge ignorerar. Men han är antagligen homosexuell och lite kränkt över något.
Var har du fått den källan ifrån, att hon brukade ta benzo?
Finns så många troll här, så litar inte på någon på detta forum. Än värre om så, att de inte såg att hon var berusad av mer än alkohol
Har de noll koll? Går ju kolla puls och titta på pupiller, men dessa känner ju inte skillnaden på lukten av alkohol och aceton, så vad kan man förvänta sig!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in