2021-10-11, 05:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaltochHumle
Håller helt och hållet med, N har förstört uppväxten för många i Lambohov. En av de drygaste och mest grandiosa personer jag stött på. Jag har själv oprovocerat blivit slagen av N. (Till er som vill visa en annan bild)

Med tanke på hur han målas upp av sina vänner och familj nu så måste han i mina ögon vara en psykopat. Det är två vitt skilda personer..
Det är väl inte troligt att någon hämnas 10 år senare vad han än gjorde då.

Troligaste är att BMC skickar sina yngre
Citera
2021-10-11, 08:20
Medlem
Kan tänka mig att det sitter några här som försöker skydda någon/några som har skjutit N och smutsar ner hans namn för att rättfärdiga mordet till att han ska skylla sig själv, gm har väl snarare tagit fel och nu försöker hans springpojkar vinkla för andra att han var rå kriminell, han var snorunge i unga dar och har även suttit sitt straff och även gått ut i tidningen att hjälpa andra som hamnat snett som han själv gjorde då. Det måste sticka i andras ögon. Profilbilen med hagel gevär är hans morbrors svensexa som står i tjej trikåer och vanliga vänner o familj till han som har svensexa. Har någon fått smäll av honom i unga dar så får dom skylla sig själv för om man ska tänka som er som skriver hemskheter om honom så måste du ha startat något för att få smäll och skyll dig själv att du går på någon som måste försvara sig mot dig
Citera
2021-10-11, 08:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vateperoxid
Hur länge har N bott i Lambohov?

N har alltid bott i Lambohov vad jag kan minnas.
Citera
2021-10-11, 11:03
Medlem
Jag har själv bott i Lambohov under min uppväxt känner till N:s äldre bror men vet att N var väldigt insyltat i kriminalitet när han var yngre. Har ingen direkt koppling till N men vet om att barnen växte upp i taskiga familjeförhållande. Fadern var ingen fadersgestalt spelade en del och flyttade till USA och lämnade mamman med 4 småbarn där efter så skildes föräldrarna.

Jag vet att N blev bättre när han växte upp han lämnade kriminaliteten bakom sig och skaffade ett vanligt jobb om jag inte har fel så var det nattjobb. Jag fick höra att han försökte hjälpa en vän som satt inne som var orolig över sitt liv. Han försökte förmedla mellan personen som satt inne och gänget som var ute efter honom. Vilket gäng det var har jag ingen aning om.
Citera
2021-10-11, 11:10
Medlem
Jag rättfärdar inte hans beteende som yngre men visa lite respekt en person miste livet och har blivit avrättat och lämnat 3 småbarn och sin familj.
Citera
2021-10-11, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kokong01
Jag rättfärdar inte hans beteende som yngre men visa lite respekt en person miste livet och har blivit avrättat och lämnat 3 småbarn och sin familj.

Det är otroligt synd om hans barn, mycket sorgligt att de mist en trygghet. Må de kunna känna trygghet i livet igen. :’(

Vart fanns N’s respekt när han terroriserade folk nere vid centrum 24/7 dock? Nej, what comes around goes around. Det är min åsikt..
Senast redigerad av MaltochHumle 2021-10-11 kl. 12:43.
Citera
2021-10-11, 12:49
Medlem
Du verkar ha fastnat i 2009 väx upp o gå vidare andra har gjort det
Citera
2021-10-11, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Million100procent
Du verkar ha fastnat i 2009 väx upp o gå vidare andra har gjort det

Hahahhah, öppna ögonen idiot.
Citera
2021-10-11, 12:55
Medlem
Citat:
Hahahhah, öppna ögonen idiot.
Det verkar som att polisen borde ta in dig på förhör du är ju en av gm små springpojkar som försöker få alla andra att tro att bo borde skylla sig själv, man är inte så iskall som du om man inte tillhör gm
Citera
2021-10-11, 13:04
Medlem
Citat:
Det verkar som att polisen borde ta in dig på förhör du är ju en av gm små springpojkar som försöker få alla andra att tro att bo borde skylla sig själv, man är inte så iskall som du om man inte tillhör gm

Satan, du kom på mig. Du var helt spot on. Jag ringer dem själv och åker in och tuggar lite.

Tro mig jag är så långt ifrån era smutsiga hyresrätter och bidrag som bara finns. Står på helt andra sidan. 😂 Växer man upp med idioter som N så får det en att vilja bli en bättre människa långt ifrån kriminalitet bara man har något bakom pannbenet.
Senast redigerad av MaltochHumle 2021-10-11 kl. 13:09.
Citera
2021-10-11, 13:25
Medlem
Citat:
Satan, du kom på mig. Du var helt spot on. Jag ringer dem själv och åker in och tuggar lite.

Tro mig jag är så långt ifrån era smutsiga hyresrätter och bidrag som bara finns. Står på helt andra sidan. 😂 Växer man upp med idioter som N så får det en att vilja bli en bättre människa långt ifrån kriminalitet bara man har något bakom pannbenet.
Nja vet ej om jag ska gå på det, du skapa din profil endast för att svarta ner bo:s namn och han ska skylla sig själv så mycket och han har gjort så mycket mot dig att du inte kan glömma hans namn, man kan nästan tro att du väntat på att få göra honom illa, du sticker ut på ett annat sätt än dom andra
Citera
2021-10-11, 13:27
Medlem
Citat:
Nja vet ej om jag ska gå på det, du skapa din profil endast för att svarta ner bo:s namn och han ska skylla sig själv så mycket och han har gjort så mycket mot dig att du inte kan glömma hans namn, man kan nästan tro att du väntat på att få göra honom illa, du sticker ut på ett annat sätt än dom andra

Då sätter du och jag punkt där, är nöjd med min egen sanning. Puss
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in