2021-10-09, 07:26
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Det handlar förstås om att han inte vill ta de experimentella och nödgodkända genterapierna. De ger dåligt skydd och hemska biverkningar.

Däremot borde han ha stärkt sitt immunförsvar på olika sätt.

Ja fast med den där kroppen borde han faktiskt vaccinerat sig.

Att vara överviktig sänker immunförsvaret så det han borde gjort är att se över kosten i sådana fall.

Helst för två år sen.
Citera
2021-10-09, 07:28
Medlem
bjornhagbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingakrig
”Man ska vaccinera sig. Om inte för sin egen skull så för sina medmänniskors skull och för sin familjs skull. ” Jimmie Åkesson i januari 2021. Mattias Andersson sket högaktningsfullt i vad hans chef sa.

Nej precis uppenbar ordervägran!!! Jag fattar inte att vi inte bara tvingar alla att ta vaccinet!!!!!!!

Banna ivermektin ! Tvinga Vaccin ! Banna ivermektin ! Tvinga Vaccin ! Svärje Svärje Hoho!
Citera
2021-10-09, 07:30
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av kurt-sune
Ja fast med den där kroppen borde han faktiskt vaccinerat sig.

Att vara överviktig sänker immunförsvaret så det han borde gjort är att se över kosten i sådana fall.

Helst för två år sen.

Du har förstås helt rätt när det gäller kosten.

Däremot kan D-vitamin, C-vitamin, zink, selen, magnesium och quercetin räcka långt för en tjocksmock som Mattias Karlsson.

Och förstås Ivermectin, fast det är lite svårare att få tag på.
Citera
2021-10-09, 07:31
Medlem
För att citera John Cleese i en roll där en av hans gäster avbokat en soaré med sjukdom som förevändning:
"- I hope it's something terminal."
Citera
2021-10-09, 07:33
Medlem
bjornhagbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 5t1ck
Nu sprider du bara dynga. Det är ingen genterapi. Stärkt immunförsvar? Lever du med Mattias och vet precis vad han gör dagligen och precis vad han stoppar i käften?

Om du inte är hans sambo eller läkare så är det du skriver bara desinformation.

Jaså vad betyder Mrna? Vad smart du måste vara som kan allt! Det finns alltså inga alternativ alls till vaccinet? Jag har tagit 3 doser moderna så då är jag trygg och helt säkrad ?

Väldigt glad över att vi har så många smarta flashbackare!!!
Citera
2021-10-09, 07:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bjornhagberg
Jaså vad betyder Mrna? Vad smart du måste vara som kan allt! Det finns alltså inga alternativ alls till vaccinet? Jag har tagit 3 doser moderna så då är jag trygg och helt säkrad ?

Du är läskunnig. Ta reda på det själv.
Citera
2021-10-09, 07:36
Medlem
bjornhagbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bjornhagberg

Citat:
Ursprungligen postat av 5t1ck

Näää! Jag är ingen doktor!!!!? Du verka va doktor du kanske hjälpa mig?
Men jag är helt säker alltså ?!? Kan inte dö nu?
Citera
2021-10-09, 07:37
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
Personligen ser jag faktiskt inte så stort nyhetsvärde i att Mattias Karlsson blivit sjuk, varför jag blev lite förvånad över att tråden toppade "Aktuella ämnen".

Att MK blivit sjuk är av mindre intresse - att han inte vaccinerat sig (och därmed minimerat risken att bli allvarligt sjuk) är det intressanta. Agerar han på samma slapphänta sätt inom andra områden?
Citera
2021-10-09, 07:39
Medlem
Beckisbarnets avatar
Uppenbarligen så existerar coronaviruset, men det finns ju en del som hävdar att viruset inte finns. Vad bygger dom det på? Hur som helst, krya på dig Mattias Karlsson!
Citera
2021-10-09, 07:40
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BetterStories
Spelar det nån roll? Vaccinerade blir ju oxå sjuka

Källa på det?
Citera
2021-10-09, 07:41
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magpest
Karlsson har inte vaccinerat sig.
Han berättar för Expressen att han planerat att vaccinera sig men inte hunnit.
– Jag har varit på väg att göra det. Det har varit ett så hektiskt schema.

https://www.expressen.se/nyheter/mattias-karlsson-ar-svart-sjuk-i-corona1/
Han var nog rädd för tentakelmonstret i vaccinen som han läst om här på Flashback

Vet du om han har profilerat sig som en uttalad antivaxxer?
Citera
2021-10-09, 07:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaEzz
Mattias Karlsson är 44 år och småfet. Att han säger sig inte "hunnit" vaccinera sig är bullshit, han är Riksdagsledamot och kan få sprutan med typ en dags varsel. Han är ju inte heller dum i huvudet så det handlar om ett statement som slog helt fel för Karlsson oavsett vad han påstår. Vore ju tragikomiskt om han dog pga sin egen arrogans. I stället tar han upp omfattande vårdresurser. Karlsson förtjänar ingen sympati.
På spiken!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in