2021-10-06, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sobrilbil
Det är sladdspår. Jag förklarade det nyss. Vilka däck menar du annars har avsatt de kraftiga spåren? Och vilka däck har avsatt de svagare spåren?
Sladdspår är aldrig parallella..dom skär över varandra.
Det är burnout spår vi ser.
Citera
2021-10-06, 21:18
Medlem
Det är två frågor som jag vill ha svar på.

1. Vet vi identiten på poliserna än? Den ena ska visst ha varit chef, var det han eller den andre som satt bakom ratten?

2. Är det normalt att de här transporterna går i 160km/h på allmän väg?
Citera
2021-10-06, 21:20
Medlem
Sobrilbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snauzzer
Sladdspår är aldrig parallella..dom skär över varandra.
Det är burnout spår vi ser.
Kolla på teleobjektiv-bilden så ser du att de skär över varandra. Det är helt säkert sladdspår.
Citera
2021-10-06, 21:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sobrilbil
Det är sladdspår. Jag förklarade det nyss. Vilka däck menar du annars har avsatt de kraftiga spåren? Och vilka däck har avsatt de svagare spåren?

Pansarbilen har gått upp i atomer, det var en bomb, och någon önskar inkassera priset på Lars huvud. Jag tycker ni ska kolla transaktioner från vissa konton. Jo jag vet, borde jobba inom SÄPO, har en sjujävla näsa.

Du var som en fyrbåk i livet, proklamerade den enskilda människans rätt att tala! Det var mycket vackert Lars. Din intelligenta blick, kan bara en dåre inte uppfatta. Så, vem skall axla din röst nu? Jag är inte man nog tyvärr. Vila i frid, Lars Endel Roger Vilks!

Till ditt minne, vi ska försöka bli bättre människor, allihop, på hela planeten!
Citera
2021-10-06, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tylenol

1. Vet vi identiten på poliserna än? Den ena ska visst ha varit chef, var det han eller den andre som satt bakom ratten?

1. Chefen för dagen sitter alltid vid ratten. Nästa dag är den andre chef och sitter vid ratten

2. Helt normalt. Kan säkert gå fortare än så.
Citera
2021-10-06, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grumpyoldfart
En bil byggd av pansar?
https://ibb.co/Wx9D3CB

En bil för 500.000$ som har en 360graders bur som står emot 15kilo TNT samt klarar handgranater. Är fullständigt pulveriserad.
Range Rover Sentinel Armour vehicle
Citera
2021-10-06, 21:27
Medlem
shoottheelkss avatar
Watch How Bulletproof Vehicles Are Tested and Certified
https://www.youtube.com/watch?v=lA9W24_5BOU

Armoured German Cars G 500
https://www.youtube.com/watch?v=a0kfrboHwfM

Krävs en duktig laddning för att pulverisera en klassad bil.
Citera
2021-10-06, 21:33
Medlem
DrLECTERs avatar
Skulle vi inte kunna låta teoristbomberna vänta tills de kan påvisas några spår efter en ev. bomb.
Vissa här verkar frossa i andras olycka och hoppas näst intill olyckan var riggad med bomber och granater.
Citera
2021-10-06, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qetuR
EXAKT. Titta på Infiltratören så ska ni få se på hur det gått till. Då tog man tillfället i akt med tsunamin. Nu ett självmord på en ensamvarg.

Jag var nära vän till en av de tyvärr avlinda poliserna!
Pratat med dennes nära anhöriga och det är tragedi utöver det vanliga. Allt och allas normala liv är helt förstörda, så att tro att detta är något ”spratt” för att få Vilks under radarn kan man nog bara sopa så långt under mattan det går
Citera
2021-10-06, 21:41
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tylenol

1. Jag såg namnen tidigare, svenska namn.
2. 160 är en trådsanning och inga fakta. AB som hatar poliser och vill ha klick sprider detta.
Citera
2021-10-06, 21:43
Medlem
Man ser på bilderna att bilen är fullständigt söndersliten.
Detta är fan ingen trafikolycka.
Citera
2021-10-06, 21:45
Medlem
gissar på ryssar, placera bomb i hjulutrymmet med gpstracker så dom kan detonera den i en kurva.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in