2021-10-06, 07:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bosse2468
Ryktet säger att det varit razzia på ett antal salonger i Göteborg idag. Ett antal tjejer ska ha gripits.

Nån som vet mer eller om det ens stämmer?

Det verkar stämma.
Citera
2021-10-06, 07:57
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fluffyduck
Det verkar stämma.
"Ett hundratal poliser deltog i den omfattande insatsen"?
Skönt att det är så lugnt i landet i övrigt, att detta är bästa sättet att spendera resurser!
Citera
2021-10-06, 08:19
Medlem
Gissar att det kommer bli lugnt på de salongerna de närmsta dagarna. Det är väl ett 15-tal i Göteborg och några ytterligare i grannbyarna.
Citera
2021-10-06, 08:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueSwede
Skönt att det är så lugnt i landet i övrigt, att detta är bästa sättet att spendera resurser!

Jag var en av de som anmälde en salong
Citera
2021-10-06, 08:39
Medlem
Du är nog i gott sällskap av andra kunder, grannar och konkurrenter. Tur att ni finns och tar lite ansvar så vi andra har ett tryggt samhälle! "Kudos'
Citera
2021-10-06, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smulornas-kaka
Jag var en av de som anmälde en salong
Berätta, vad vad det som gjorde att du anmälde?
Citera
2021-10-06, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stuartlittle
Berätta, vad vad det som gjorde att du anmälde?

Jag är en aktiv thaimassagekund som verkligen tycker om deras metod och stretch, men denna gång var det märkbart vad massören ville. Hon tog mig på penisen, fast på en mer subtil nivå, hon vidrörde den och fnittrade och sen tog det ett tag innan hon gjorde det igen och sa: Oh do you like it?
Massage har den effekten på mig att jag får ofta stånd, vilket inte har med att jag blir kåt utan mer att det får igång blodtillförseln till kuken. Jag kände mig jävligt nervös och jag var inte heller där för att få en HE så jag var jävligt snabb med att anmäla dem.

Hade jag varit där för en HE hade allt sett annorlunda ut. Hon tog initiativet. Vilket jag inte gick med på.
Citera
2021-10-06, 16:17
Medlem
En polare hamnade på en sån där salong tidigare i år och blev lite tagen i stunden och blev erbjuden HJ. Ett ställe han säkert varit på 10ggr utan några som helst ambitioner att fråga efter något sånt. Nu har han lite katastroftankar kring detta och tror att polisen ska topsa hela salongen och kontakta honom därefter. Han betalade för övrigt 1000kr i kontanter, enskild händelse. Hur orolig bör han vara?

Tycker det låter som dom är väldigt diskreta och det låter ju inte som någon jätteoperation dom pysslar med utan dom kanske erbjuder detta när dom ”lärt känna” kunden lixom. Samt att det var en enskild händelse, han kanske försvinner i mängden av andra som ringt in efteråt? Verkar ju ändå förhållandevis ovanligt att som ger sig på salonger? Även om ett par exempel dykt upp på senare tid.
Citera
2021-10-06, 18:17
Medlem
Har mycket svårt att tro att du är en aktiv thaimassagekund och inte kan tacka nej till ett HJ utan istället måste anmäla salongen. Du är verkligen en sorglig individ om denna story är sann. Vilket jag inte tror att den är. På vilket sätt anmälde du salongen? Kan ju knappast vara till polisen eftersom att erbjuda eller ens utföra ett HJ inte är er brott.

Citat:
Ursprungligen postat av Smulornas-kaka
Jag är en aktiv thaimassagekund som verkligen tycker om deras metod och stretch, men denna gång var det märkbart vad massören ville. Hon tog mig på penisen, fast på en mer subtil nivå, hon vidrörde den och fnittrade och sen tog det ett tag innan hon gjorde det igen och sa: Oh do you like it?
Massage har den effekten på mig att jag får ofta stånd, vilket inte har med att jag blir kåt utan mer att det får igång blodtillförseln till kuken. Jag kände mig jävligt nervös och jag var inte heller där för att få en HE så jag var jävligt snabb med att anmäla dem.

Hade jag varit där för en HE hade allt sett annorlunda ut. Hon tog initiativet. Vilket jag inte gick med på.
Citera
2021-10-06, 18:41
Medlem
Kalistarrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1234ost
En polare hamnade på en sån där salong tidigare i år och blev lite tagen i stunden och blev erbjuden HJ. Ett ställe han säkert varit på 10ggr utan några som helst ambitioner att fråga efter något sånt. Nu har han lite katastroftankar kring detta och tror att polisen ska topsa hela salongen och kontakta honom därefter. Han betalade för övrigt 1000kr i kontanter, enskild händelse. Hur orolig bör han vara?

Tycker det låter som dom är väldigt diskreta och det låter ju inte som någon jätteoperation dom pysslar med utan dom kanske erbjuder detta när dom ”lärt känna” kunden lixom. Samt att det var en enskild händelse, han kanske försvinner i mängden av andra som ringt in efteråt? Verkar ju ändå förhållandevis ovanligt att som ger sig på salonger? Även om ett par exempel dykt upp på senare tid.

En polare var det ja. 🙄

Din ”polare” är körd och bör lämna landet omgående.
Skämt åsido, det är cash, det finns inget elektroniskt spår så länge din ”polare” inte var korkad nog att skicka sms eller ringa från sin vanliga telefon.

Drop in är att rekommendera samt cash, parkera nån kilometer bort så kan du endast åka dit med byxorna nere. Förlåt, inte du, menade din polare.
Citera
2021-10-06, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueSwede

Tydligen är det inställda fotbollsmatcher o annat som möjliggjort att det finns så mycket polisresurser till denna utredning. Får se hur det blir nu när restriktionerna tas bort.
Citera
2021-10-06, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Belsebub999
Har mycket svårt att tro att du är en aktiv thaimassagekund och inte kan tacka nej till ett HJ utan istället måste anmäla salongen. Du är verkligen en sorglig individ om denna story är sann. Vilket jag inte tror att den är. På vilket sätt anmälde du salongen? Kan ju knappast vara till polisen eftersom att erbjuda eller ens utföra ett HJ inte är er brott.
Massagen sög och hon försökte kompensera genom pill på snoppen. Värdelöst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in