Citat:
Ursprungligen postat av
Gustaf73
Han var en god människa intressera sig av att hjälpa dom som hamnat snett i livet med sysselsättning mm och var engagerad i säkra gator och jag som skriver detta är född i Sverige och kan inte beskriva i ord vad jag känner med hans familj mm R.I.P
Det kanske bara är vad du har sett.
Vi får väl se vad som kommer fram med tiden.
Jag bodde ett tag granne med en ynklig kvinnomisshandlare, ingen på gården visste någonting, vi trodde bara att hans fru var så där vanligt Polack-spacklad med massor av smink och parfym för att det anses se "lyxigt" ut bland forna öststatare.
I själva verket spacklade hon över spåren efter daglig misshandel som ingen visste om.
Många på gården tyckte om gubben hennes, som var hjälpsam och trevlig, jag ogillade honom från start då han absolut hatade alla djur från vilda fåglar och igelkottar till folks katter och hundar, och dessutom luktade han alltid sprit, dolt av vidrigt rakvatten
Du kanske bara har sett fasaden?