Citat:
Ursprungligen postat av
Eilenberg
Vore det möjligt,skulle denna audit inte ha existerat, för så här implicerar fårskallarna i GOP felaktiga röster
1) alla röster i röstlängden som inte tillfallit donald j trump
Kan du se framför dig hur Nixter aktivt kräver att dessa 57000 lagda röster på Trump nu måste ges till Biden?
-Inte jag heller
Om vi nu är överens om att det finns 57.000 felaktiga röster i Maricopa county bör vi också vara överens om att Biden inte vunnit Arizona. 5ggr segermarginalen finns i felaktiga eller direkt falskt lagda röster. De röster man identifierat är lagda av människor som är de flesta som man lyckats leta upp registrerade demokrater eller non affiliated. Att dessa skulle röstat på Trump ter sig som osannolikt men visst det är ej bevisat.
Du glömmer dock i samma andetag att nämna att 250.000 röster inkommit
efter valdagen och har till 95% helt oläsliga namnunderskrifter som Maricopa slängt datafilerna till, här har du dina 10%. Intressant är att röster som landat innan valdagen har 95% läsliga namnunderskrifter.
Nu har ju ärendet lämnats över till överåklagaren, antar att du som jag vill komma till insikt om detta nu bara är en hoax eller om det defacto ligger systematiskt fusk i Arizona överstigande 10.457 röster vilket i så fall skulle givit ett annat valresultat.
Kan ge dig en snabbrepris Biden har inte vunnit Arizona det är så enkelt ..Kan du se dig framför dig att vänstergänget här kan medge detta ? inte jag heller. Skillnaden är väl egentligen att jag förordar att folkets vilja skall genomlysa ett val, oavsett vinnare, inget fusk skall få förekomma, medan du verkar förorda att den som kommer undan med fusk skall få behålla sin titel även när det nu finns klara bevis för att antalet fuskröster vida
överstiger segermarginalen. Fattar du inte att detta sätter måttstocken för all framtid, du, dina barn och deras barn kommer inte få möjlighet att påverka sin framtid. Hemsk tanke och närmast sjukt att så många här finner detta helt ok.