Citat:
Ursprungligen postat av
exoticspice
Han har gjort flera mindre utbetalningar till olika länder dom senaste månaderna.
Han har alltså skaffat sig en liten kassa till sig själv för att leva på. Troligtvis till ett bankkonto i Polen, men vilka andra länder kan det vara? Norge?
Han har planerat det här länge, det är uppenbart.
Mark kan vara patsy som Lee Harvey Oswald också.
Polisen i Marks trappuppgång (kom ihåg att Mark är skriven i polisens lägenhet) ska vittna mot klankriminella. De klankriminella kollar in Ratsit och hittar denne flegmatiska och lätt förvirrade herre på adressen. Vid en kontakt mano-a-mano ute på stan lurar de klankriminella i Mark att han fått jobb med verksamhetsområde utomlands. "Ey mannen, do vet do bara fixa lite information om polisen och do får pengar att sätta in i otlandet. Do kan köpa semester för mamma, vettu"
Mark tänker,
what the fuck! Här har jag chansen att fixa morsan en anständig semester. Allt jag behöver göra är att ge de här snälla killarna lite information om polisen i min trapp och kanske skattefuska lite eller vad fan de här pengatransaktionerna har för syfte.
Ja, och sedan kanske ni själva kan fylla på med ytterligare händelseförlopp för nu blev det tomt i skallen hos mig.