Nu har det kommit fram mer
Han har våldtagit en flicka som vid första tillfället var 11 år
Mannen är i 60-årsåldern och har varit familjehemspappa. Nu ställs han inför rätta misstänkt för ett stort antal grova våldtäkter mot barn. Sammantaget misstänks mannen ha våldtagit en och samma flicka vid hundratals tillfällen. Övergreppen har pågått i flera år.
Ne fyfan, när jag läste om det här i media..
En man som blir familjehemspappa för att "vara snäll" mot utsatta barn..
Och våldtar en liten flicka hundratals gånger..
Det är nästan så man önskar man åker in för att hamna på samma fängelse som ett sådant här svin..
Man vill slå sönder en sådan här människa, USCH det kokar i en när man läser sådant här..
En flicka som redan har det svårt placeras av myndigheter hos ett sådant här monster....
Vem är ansvarig hos kommunen? Hur många flickor har tidigare bott hos det här aset?
Nu har det kommit fram mer
Han har våldtagit en flicka som vid första tillfället var 11 år
Mannen är i 60-årsåldern och har varit familjehemspappa. Nu ställs han inför rätta misstänkt för ett stort antal grova våldtäkter mot barn. Sammantaget misstänks mannen ha våldtagit en och samma flicka vid hundratals tillfällen. Övergreppen har pågått i flera år.
Om jag förstått rätt har kommunen försökt avsluta engagemanget (han som familjepappa) men att han tagit strid och drivit frågan en tid dvs att det är bra för flickan .....
Gjorde det av den anledningen då jag misstänkte att de skulle plocka bort honom där. En sån här människa ska inte glömmas, han ska bli ihågkommen. Jävla svin!
Fy för den lede. Systematiskt i många år. Stackars barn. Jag antar att han kommer sitta i Skogome med sina jämlikar och vara trygg. Tack för stämningsansökan!
Fy fan 🤮 stämmnings ansökan var tillräckligt vidrig.
Kan ändå inte låta bli att tycka att även socialtjänsten ska dras med i fallet därför att de är ansvariga över placerade barns väl och ve. Den här flickan har haft det värre än hos missbrukande föräldrar 😢 hur kunde Soc missa det?
Fy fan 🤮 stämmnings ansökan var tillräckligt vidrig.
Kan ändå inte låta bli att tycka att även socialtjänsten ska dras med i fallet därför att de är ansvariga över placerade barns väl och ve. Den här flickan har haft det värre än hos missbrukande föräldrar 😢 hur kunde Soc missa det?
Jo, så är det ju också. Men det är inte alls lätt när flickan/tjejen inte vill prata, inte vill säga något om vad som händer hemma, etc.....