Citat:
Ursprungligen postat av
ShariaInstructor
Alltså, försök nu tänka som denne Mark. Låt säga att det var en sorts hämnd på samhället. Han upplever en massa oförrätter, kanske också känner att mamman blivit felbehandlad och ja...inte fan vet jag.
I hämnden på samhället ingår att dom inte skall kunna ställa honom inför rätta.
Ett finger i luften mot samhället.
Han kan ha någon okänd bekant som sympatiserar med honom. Är han inte i en sommarstuga kan han vara i någon lägenhet och vill han ha frisk luft får han gå ut på balkongen där. Kompisen köper mat till honom.
Kära flashbackare....ni måste försöka tänka er in i hans situation. Ja jag sympatiserar inte med honom utan jag försöker bara förstå.
Enligt facebook, Flashback, Twitter och andra sociala medier så är det
tusentals runt om i landet som sympatiserar 100% med Mark. Sista stället han lär gå till är till en bekant eller släkting. I.o.m. att hans mobilnummer cirkulerat på nätet så har han med stor sannolikhet fått hjälp från någon och ligger lågt i någons källare på helt annan ort.
Han har blivit fuckad hårt av staten, som många andra. Han lär ha tagit ut det sista han hade på kontot och växlat till Euro. Troligtvis ligger han lågt en månad innan han drar utomlands, via Finland och Ryssland.
Det är min teori iaf.
Danmark/Tyskland lär han inte komma förbi gränserna till.