Citat:
Ursprungligen postat av
Agnesx
Inget ögongodis i år. Har Emma ingen behå? Vilket sjukhus/vårdcentral jobbat Pär på? Han är klart bäst ikväll. Hucklet är glasklart vidare och garanterat favorit ute i stugorna.
Emma klassar jag utan tvekan som ögongodis, verkar ha en jättehärlig personlighet och väldigt söt. Bra egen röst och sjunger bra dessutom.
Hoppas hon går långt