2021-10-01, 16:52
Medlem
RobbanUCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gefundenes F
Flickan är rökt hos moderaterna och förmodligen överallt inom politiken ingen vågar ha med henne att göra. Hon kan bara hoppas på att bli bortglömd.
Hon kan ju alltid börja sälja nakna bilder på någon snusksajt efter att hon upptäckt att alla dörrar är stängda till det vanliga arbetslivet.
Vem vill anställa någon som vid en närmare granskning har detta i bagaget och utgör en potentiell säkerhetsrisk?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kapitalistkalle
Blir det nån förtalsanmälan tro?

Tyvärr är det utsiktslöst. Han är en offentlig person. Enligt svensk lag så får man tåla extremt mycket då
Citera
Bannlyst
Tänk om han har gått med på en hemlig förlikning!
Om inga bevis läggs fram mot honom, så lovar han att inte kandidera för moderaterna i nästa val 😱
Inte likt Bali att ge upp 👮🏽‍♀️🤷🏻‍♂️
Citera
2021-10-01, 16:53
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cern
https://pbs.twimg.com/profile_images/790125289292660736/zHzLs7ou_400x400.jpg
?

https://www.facebook.com/anastasia.sofla
Senast redigerad av rskworpb 2021-10-01 kl. 17:02.
Citera
2021-10-01, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rskworpb
Det typiska för män som har utsatts på detta sätt är att de är utmattade och vill gå vidare bort från detta. Jag har därför svårt att tänka mig att Bali skulle vilja anmäla henne trots att hon är skyldig som synden.

Åklagaren borde dock åtala henne men även det faller på att våra åklagare är woke och därför är det riskfritt för kvinnor att förstöra mäns liv på detta sätt.

Frågan är dock hur kvinnans framtid ser ut, alla inser att det är en extrem risk att anställa henne och det gäller även woke-företag eller organisationer då även de har män. Denna kvinna anmälde för övrigt även en annan kvinna för samma brott som hon anmälde Bali för så ingen går säker.

Jag tror inte hon fattat konsekvenserna av vad hon gjort.
Vare sig för den hon anklagade eller för henne själv.

Ingen av de hon nu trott var hennes vänner i konspirationen kommer att lita på henne i framtiden.
Citera
2021-10-01, 16:56
Medlem
Gefundenes Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clodius
Mja... I den mån det varit en kampanj mot Bali, så är det nog snarare rivaliserande moderater som drivit den kampanjen gissar jag.
Har nog mesta tiden lutat åt att det inte skulle bli rättsak, men det utesluter ju inte möjligheten att Bali handlat oklokt och olämpligt.
Därmed inte sagt att det alltid är olämpligt för medelåldersmän att ha kontakt med yngre kvinnor. Allt är faktiskt inte sex...

Ingen tänkande moderat vill skada det egna partiet. Men det blir följden om man ger sig på det mest "folklige" av alla moderater nämligen Bali. Tråden har under 400 läsare men när drevet gick som värst vara det 3000. Vilket indikerar att alla vänstertroll tappat intresset det kommer media trollen också att göra. Sedan är det vardag igen allt är glömt.

Det är som när hyenorna jagar ett byte och misslyckas. Snabbt lägrar sig lugnet över steppen och alla återgå till att beta.
Citera
2021-10-01, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blalotus
Okej, jag ska utgå ifrån att detta inte alls är en väderkvarn i något slags desperat försökt att svartmåla mig utan att du är så korkad att du faktiskt inte förstår vad som menas, mitt inlägg syftar inte på att visa upp barn i någon som helst sexuell kontext utan t.ex en bebis i ett badkar som bajsat eller som jag också skriver något barn med målarfärg över hela kroppen. Alltså helt utan sexuell kontext. Den biten tror jag du antingen missar helt eller medvetet väljer att bortse ifrån. Att en 35åring sitter och bjuder hem en 16åring samt frågar efter bilder är däremot i en sexuell kontext, däri ligger skillnaden.
Jag inser nu att du faktiskt inte förstod, men hoppas det klarnade.

/rasisten.
Så lite brydde du dig om mina efterblivna härskartekniker att du var tvungen att komma med ett inlägg fyllt med bortförklaringar till varför du visade förståelse för att offentligt visa nakenbilder på barn...
Citera
2021-10-01, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashOO0xx
Så du tror inte ”Vänstern” bidragsfinansierade hantlangare är här och upprepar lögnerna in absurdum?? 😂😂😂😂
Pengarna till vänsterns bidrag kommer från näringslivet, som stöttas av högern.
Citera
2021-10-01, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av garozzo
Säger han verkligen att han inte skall kandidera?
Det är lite vagt formulerat.

Det finns utrymme för att han ändrar sig, kanske med hänvisning till alla som har visat sitt stöd för honom och vill att han skall fortsätta sin politiska gärning, eller vad nu man skall kalla det han håller på med.

Kommer inte att hända. Det vore klart värre att kandidera och förlora provvalet. Vilket är 100% säkert att han skulle göra.
Det vore inte bara hans interna fiender som skulle låta bli att rösta på honom.
Inga blåhåriga tanter (av båda könen) skulle rösta på honom i detta läge. Och sådana finns det många i det partiet.
Citera
2021-10-01, 16:59
Medlem
MrLevaLivets avatar
Föga förvånande, sade ju att han skulle gå fri.
Citera
2021-10-01, 16:59
Medlem
Det stämmer inte att hon är falskanmälare. Vad åklagaren säger är ju att den gärning hon påstår inte utgör brott. Beslutet innebär varken att hon är eller inte är falskanmälare. Det är en annan sak att ljuga om vad som faktiskt har hänt. Och har jag inte missat något saknar vi kännedom om den saken.
Citera
2021-10-01, 17:01
Medlem
CyberIngmars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Immelman
Tyvärr är det utsiktslöst. Han är en offentlig person. Enligt svensk lag så får man tåla extremt mycket då

Var det inte en skribent för Aftonbladet som åkte dit för förtal när han kallade en moderat rasist på twitter? Det är ingenting i jämförelse att anklagas för olämpligt sexuellt beteende.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in