Kul
Mycket pengar till korv när biljetten bara kostar 50 kr
Samtidigt extremt hög valuta för pengarna. När sveriges bästa lag kommer på besök. De realla värdet borde ligga på sju åtta tusen med tanke på vad växjö presterat senate året. Fin valuta för pengarna!
Ha en fin kväll i hallen!
Senast redigerad av MitchRapp 2021-09-30 kl. 18:56.
Kul
Mycket pengar till korv när biljetten bara kostar 50 kr
Har säsongskort men lura med särbon idag med så en 50 lapp fick de av mig men ska investera i 2 matchtröjor plus någon mössa så en slant till blir det till klubben . Vi sitter på A6.
Har säsongskort men lura med särbon idag med så en 50 lapp fick de av mig men ska investera i 2 matchtröjor plus någon mössa så en slant till blir det till klubben . Vi sitter på A6.
Har ni kollat på det klippet där Sörensen ta tag i motståndarens hjälm och dunkar hans huvud i isen? Vilket psykopat och han lär bli avstängd säkert!
Sörensen är ju en gris som vill vara där det hettar till, och nu är han en stjärna som vill visa vägen oavsett om det är att göra mål eller skicka en crosschecking i nacken.
Klarar vi oss undan kval så äter jag min högra sko. Mantas är en maskin, resten skit.
Ni mötet ett halvsömnigt mästarlag. Finns goda chanser till seger för er där. Särskilt när Sörensen och Djurdengården får göra lite vad de vill på isen utan straff.
Senast redigerad av MitchRapp 2021-10-01 kl. 11:49.
10 matchers avstängning hade varit mer rätt än 0 matcher för smutset Sörensen, hoppas någon gör ett brutalt överfall på honom i kommande omgång så att vi slipper se honom på isen ett bra tag framöver! Att inte granska eller stänga av honom är haveri utan dess like.
Vem granskar beslutsfattarna som utsätter spelarna för fara genom detta idiotiska beslut att inte stänga av Sörensen?