Citat:
Ursprungligen postat av
Geheimnis
Medger att jag inte uppfattade alla lager av sarkasm i ditt inlägg, men det blir fan svårare och svårare i den här tråden. Samtidigt är jag genuint nyfiken på varifrån uppgifterna om trans, jude och vänster hämtar styrka. Finner lika få vettiga belägg för detta som att MGM skulle vara höger och ortodox kristen. Just nu framstår det som önsketänkande/påhitt från folk som vill göra detta till ett politiskt dåd.
Det enda vi vet är att han är född i Polen, svensk medborgare och skulle bli vräkt. Detta är enligt media hans motiv till sprängningen. Å andra sidan vittnas det om att MGM är en timid filur som inte passar in i en dynamitards personlighet.
Mitt råd till alla i tråden (när jag inte bryter ut i sarkastiska spasmer) är att VÄNTA med slutsatserna tills ALLA fakta är inne. Hade media, politikerna och alla flashbackare verkligen gjort det hade många pinsamheter kunnat undvikas.
Jag håller det fortfarande för öppet att det kan vara en annan gärningsman än denne Mark eller till och med en olyckshändelse som ligger bakom explosionen, även om mycket pekar på att det är Mark som är GM.