2021-09-30, 19:13
Medlem
0.999...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziracorn
Thomas Fuxborg verkar väldigt trött i Expressen TV. Nästan blasé.
Reporter: " - Finns det en koppling mellan bombhotet på Vegagatan och explosionen?"
Fuxborg: " - Och expeditionen...? Jaha, explosionen...Nä, det finns det inte."

I övrigt verkar han ha väldigt dålig koll på sina patruller runt om i stan för att vara presstalesman.
"Vet ej", "Inte vad jag vet" "Har inte riktig koll" lyder många av svaren.

Tog mig en liten svängom för ett par timmar det var svårt att missa att farbror staten inte var på hugget. Gissar på att lite av det mesta i tjänstefolksväg staten har är och snurrar på en relativt litet område just nu.

Vet inte så mycket om vilka som tillhör vad men gott om folk som inte var rädda för det militärmode som vuxit fram dem senaste 10 åren. Vi pratar alltå om 5-10 kardborremärken där det står polis samt även eden svenska flaggan i mörka färger vilket jag inte riktigt förstått. Låga Salomon vandringsskor som alla verkade skaffa över en natt när SSG började med det. Den där äggformade taktiska hjälmen jag inte vet vad den kallas samt självklart helst en HK516 men någon extra lampa eller så. G36 är inte tufft längre.

Kan tänka mig att när dessa olika grupper möts så blir det inte helt självklart vem som skall vara den auktoritära delen och leda dom andra då dessa tendarar att alla vilja vara den parten.

Andra med vanliga kläder verkade mest stå som fån lite här och där och säga åt folk att ta en annan väg osv.

Och snälla, orka tjöta om vad fan han han är från bla bla. Ja det verkade intitialt vara en "tradiotionell" smäll och där är nybyggare kraftigt i ledning. Nu visade sig det här sticka ut.

Det har framgått med all önskvärd tydlighet, orka.
Citera
Medlem
dannbaggens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jon.Holms
Så här håller ”dannbaggen” på i nästan alla trådar och jag begriper inte varför han inte blir avstängd. Uppenbarligen så är denna människa bara ute efter att sabotera och sprida desinformation.

I tråden om jätteslagsmålet i Lund t.ex. så hävdade han ju hela tiden att det var SD-anhängare som gick runt och spöade upp oskyldiga.

Jag vet, i din värld så är allt detta "desinformation":
- Att hävda att man kanske ska vänta tills man vet vad som har hänt, innan man drar alla invandrade personer över en kam som terrorister så snart ett brott eller olycka skett i Sverige
- Att länka till fakta, och att försöka belägga det man skriver

"Så håller jag på nästan alla trådar". Hemskt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sejfu
dannbaggen är bara sur för att bombmannen är invandrare, jude och vänster enligt förra FUP:en.

1974 var de alla i Annedal eller? Och tack för din sammanställning. Ringde Skatteverket, men fick inte lika utförliga uppgifter.

Rapporterar allt detta skit som falsk ryktesspridning nu eftersom ni aldrig kan hänvisa till den där mytomspunna FUP:en. Jag har läst de som postats.
Citera
2021-09-30, 19:14
Medlem
Rektangels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Jag tror ärligt talat inte att den jag citerade spekulerade och drog slutsatser. Snarare mer ”Polack - kanske jude! Läge att misskreditera judar genom att sprida uppgiften att ML skulle vara jude.” Inte mer underbyggt än så.

Men givet din information, att ML med familj kom hit år 1968 (ny uppgift för mig), så känns det rätt sannolikt. Även om det i min värld krävs ytterligare för att slå fast det som ett faktum.

De vi fick som flyktingar från Polen var främst judar och deras familjer till stor del. De andra fick ju inte lämna östblocket på den tiden och troligen därav spekulationerna.
Citera
Medlem
platyzmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
För nytillkomna i tråden: Antivaxxertransvestit med flint OCH pagefrisyr som struntade i att betala hyrorna och skulle vräkas, sprängde huset i luften. Han är nu spårlöst försvunnen

.

Helt spårlöst är det ju inte att bombhota sin mammas ålderdomshem och (sina egna?) läkare.
Är han vid liv kommer dom hitta honom.
Senast redigerad av platyzma 2021-09-30 kl. 19:16.
Citera
Avstängd
negrofobens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falstaff Fakir
Han lär ju bli åtalad för grov allmänfarlig ödeläggelse och där är maxstraffet livstid
Ja nån annan åtalspunkt kan inte bli aktuell.
Citera
2021-09-30, 19:15
Medlem
maxatdunders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falstaff Fakir
Han lär ju bli åtalad för grov allmänfarlig ödeläggelse och där är maxstraffet livstid

Ja, naturligtvis, tack för det.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mostcomebackfomo
Vet inte om jude men vänster och transa verka stämma enlig dom uppgifter som som jag fått. Invandrare är man om man invandrat. Och de har väl GM gjort ? Man bli nog inte minde invandraren bara för det va länge sen.
Men jo. Dyngbaggen o trosan .. tolkningsföreträdande
Det finns inget som bevisar att han är transvestit. Det är en trådsanning, precis som att han skulle vara jude.
Citera
Medlem
Någon som vet varför han skulle avhysas? Var det obetald hyra, allmän störighet eller det faktum att det var morsans lägenhet och hon inte bodde där längre?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkwotz
Jag förstår helt och hållet att den här mannen i ren desperation tar lagen i egna händer och slår tillbaka. Det man gjort mot de äldre och anhöriga under denna överhypade pandemi är oförlåtligt. Jag är helt säker på att detta kommer att granskas av kommande generationer och läggas fram som ett brott mot mänskligheten.

Att låsa in äldre på det här sättet och begränsa anhörigas möjligheter att träffa sina föräldrar är vidrigt. Alla de som påhejat all den här skiten med nedstängningar, Covidpass och begränsningar av friheten är fascistiska svin som borde få ett rejält jävla straff.

Han har 100% rätt som kallar det ett "Auschwitz". Svenskarna har visat sitt sanna ansikte. De är fascister hela högen och de förtjänar det värsta av öden.
Men om mamman hade fått Covid19 på hemmet och strukit med, pga avsaknad av restriktioner, hur hade han reagerat då tror du? Alla som är riktiga i huvudet fattar att pandemiåtgärderna har varit nödvändiga, för att försöka få bukt med skiten så mycket som möjligt!
Citera
2021-09-30, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jon.Holms
Så här håller ”dannbaggen” på i nästan alla trådar och jag begriper inte varför han inte blir avstängd. Uppenbarligen så är denna människa bara ute efter att sabotera och sprida desinformation.

I tråden om jätteslagsmålet i Lund t.ex. så hävdade han ju hela tiden att det var SD-anhängare som gick runt och spöade upp oskyldiga.

Samma i Vetlanda-tråden, där dannbaggen spred desinformation om att GM var SD:are.
Och i den här tråden har han haft fel om allt.

OnT: Husrannsakan var vid 19-tiden helt avslutad. Fler insatser sker troligtvis närmsta dygnet enligt polisen/Fuxborg.
Citera
2021-09-30, 19:16
Medlem
dannbaggens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pipatron
Rapporterar allt detta skit som falsk ryktesspridning nu eftersom ni aldrig kan hänvisa till den där mytomspunna FUP:en. Jag har läst de som postats.

Jag väntar också på FUP:en där man kan läsa att Mark Lorentzon är vänster och jude. Och även gärna var man läser att han är transa.

Vad mer kan trollen komma på om M.Lorentzon?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in