2021-09-30, 18:57
Medlem
FoxHounds avatar
Någon som har sett fler utryckningar? Vart kan han gömma sig tro? Spännande detta!!

Kommer han bomba mer?
Citera
Medlem
dannbaggens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sejfu
Pinsamt att se hur fel du haft i allt du uttalat i, dannbaggen. Tröttnar du aldrig? Precis som i Vetlanda-tråden.

Jag vet inte riktigt vad du menar?

När hobbynazisterna här inne yade om att det "måste vara kaozblattar som sprängt på" så sa jag, kan så vara, men låt oss först vänta och se. Vem hade rätt.

När folk i bråket-i-Lund-tråden sa att endast kaozblattar kan utföra gängslagsmål på gator och torg, och aldrig någonsin Svenskar, inte ens långt tillvaka i visorna. Jag hävdade att framför allt fotbollshuliganer kan slåss så. Nej då, sa hobbynazisterna. Bara veckor senare läser vi om ett gängslagsmål mellan olika svenska fotbollshuliganer. Vem hade rätt.
Citera
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rektangel
Han kom nog som barn samtidigt med vår Jerzy Snackevecki. Vet du vad som hände i Polen 1968?
Troligen är det nån i tråden som spekulerar och drar egna slutsatser.

Googla polska judar 1968

Jag tror ärligt talat inte att den jag citerade spekulerade och drog slutsatser. Snarare mer ”Polack - kanske jude! Läge att misskreditera judar genom att sprida uppgiften att ML skulle vara jude.” Inte mer underbyggt än så.

Men givet din information, att ML med familj kom hit år 1968 (ny uppgift för mig), så känns det rätt sannolikt. Även om det i min värld krävs ytterligare för att slå fast det som ett faktum.
Citera
2021-09-30, 18:58
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trackid
Vill du diskutera etnicitet, finns det andra trådar.

Nej, jag undrade hur du snabbt uppdaterar dig med streams alltså.
Jag vill gärna uppdatera mig utanför tråden.
Citera
2021-09-30, 18:58
Medlem
maxatdunders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
Men fyfan vad tröttsamma ni är i varenda jävla tråd diskutera hårfärger. Håll käft eller bidra med något som fler än babynazister här inne bryr sig om. Ni FÖRSTÖR Flashback och ingen vill ha er här!

Kan ni inte bara hålla er till era jävla incelsforum???

Det är högst relevant att påpeka härkomst och etnicitet vid brottmål för att få historik och förstå vad man tittar efter, i synnerhet när man har en galen MGM som går lös bland folk just nu. Då är det relevant att få helhetsbild om denne personen växt upp i ett annat land och uppväxt säger mycket.

Personen i din citering har helt rätt och det är väsentligt, man måste påpeka etnicitet när en livsfarlig man går lös och Sveriges mediekår har i många fall varit allt för bristfälliga i sina beskrivningar vilket istället skapat förvirring.
Citera
2021-09-30, 18:59
Medlem
0.999...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enbolot
Aceton och blekmedel? Går att köpa i de flesta affärer. Rätt instabilt och farligt att använda.

Koncentrerad väteperoxid är svårt att tag på idag som privatperson. Dock vill jag minnas att en äldre dan kommenterade att det luktade märkligt. Vid detonation uppstår en ganska speciell kemisk doft.

Ger mig på en gissning i egenskap av lekman men ev en ganska blygsam mängd sprängämne och sedan något som skapat att likna en aerosolbomb. Det skulle förklara den stora tryckvåg som har uppstått samt att den brand som verkar varit ganska rejäl. En konventionell laddning med sprängdeg som i Linköping hade lämnat ett stort hål och lite grå rök efter sig.

Snubben verkar ju ha bott där ett tag och kan mycket väl lagt ner tid på att täta något källarrum och där låta en gasblandning uppstå med relativt enkla medel.
Citera
2021-09-30, 19:00
Medlem
Bild på GM: https://samnytt.se/han-jagas-for-bomben-i-goteborg/
Citera
Medlem
ArgusOnes avatar
Så det handlar om Sveriges svar på Falling Down? En halvtokig polack snear då han blivit vräkt och sänker en byggnad och förstör 140 lägenheter och gör hundratals människor hemlösa.

Jävlar, det var inte illa.

Man undrar lite om han är frisk nog att känna lite Ågren över vad han lyckades med.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dannbaggen
Bara en fråga, om du nu skriver "Byter namn till Mark Lorentzon" för 41 år sedan (då han var 14 år gammal), och kom till Göteborg som 3-åring, varför titulerar du inlägget "Maciej Gumkowskis liv"?

Ett namn som han har haft i 14 år, men sedan har han hetat Mark Lorentzon i 41 år. Är det något särskilt du vill trycka på med det valet av titel på inlägget?

Förklara gärna.

Man förändras inte bara förman byter namn. Mamma måste haft full vårdnad för att ensamt byta namn åt lille Mark. All verkar gå dig över huvudet. Du förstår inte sålla info lille vän.
Men du har sagt till alla att Mark föddes i Sverige. Lille vän är en lögnare.
Citera
2021-09-30, 19:01
Medlem
ziracorns avatar
Thomas Fuxborg verkar väldigt trött i Expressen TV. Nästan blasé.
Reporter: " - Finns det en koppling mellan bombhotet på Vegagatan och explosionen?"
Fuxborg: " - Och expeditionen...? Jaha, explosionen...Nä, det finns det inte."

I övrigt verkar han ha väldigt dålig koll på sina patruller runt om i stan för att vara presstalesman.
"Vet ej", "Inte vad jag vet" "Har inte riktig koll" lyder många av svaren.
Citera
Avslutad
Har det framkommit om han är antivaxxare? Det skulle i så fall få min false flag patsy radar att explodera. För bra för att vara sant för regimen i så fall.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alexkl87
https://www.svtplay.se/video/32698231/nyheter-direkt/larm-om-explosionsrisk-i-goteborg?info=visa
16.10 in i denna.
Ser inte ut som Maciej tycker jag. Mer maskulint/manligt ansikte på han som kollar in i kameran där. Maciej har tydliga drag av en transperson.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in