2021-09-30, 18:20
Medlem
Vill man uppdatera sig under tiden, kan man följa alla streams.
Går lite fortare.
Citera
2021-09-30, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FoxHound
Jag vet inte ens vad det där betyder. Men kolla bilderna från FUP och även bilderna på han, ser otroligt feminin ut, och hade tjejgrejer och damcykel.

That makes it! En damcykel. Klart han är transa.

Efterblivna stackare.
Citera
2021-09-30, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GhangBangTanja
Jag är helt övertygad om att hon har skapat honom. Killen frågade mamma om allt. Hemma senast vid sju, bäst betyg i plugget osv. Men som sagt en intelligent typ, tystlåten och schysst.

Ja det är bara tragiskt att det blivit så, nu vet inte jag tidigare turer än de fällande dommar sen förra året och i år. Men kanske varit enklare om han fått bott med mamma på äldreboendet..
Citera
2021-09-30, 18:22
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GhangBangTanja
Yep. Farsan syntes inte till när vi lärde känna honom. En ensamstående morsa helt enkelt.

Vet du något om vad han haft för sig de senaste ≈35 åren?
Citera
2021-09-30, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FranzMarc
Här hittar du dom

(FB) Göteborg: explosion i flerbostadshus Övre Husargatan (2021-09-28)

Finns ingenting i detta om någon vänsterläggning. Har du själv ens läst dem?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Switchblades
Läs mina tidigare inlägg, redan då pekade jag ut ML som ev MGM. Bor granne med honom och har sjukt många obehgliga möten med den här personen! Fy fan och jag som tom varnat polisen på samma våning och hyresvärden om hans märkliga beteende!!

Intressant läsning. Hoppas att du (och övriga boende) får komma hem så snart som möjligt!
Citera
Medlem
Är det bara jag som såg svts livesändning där en man väldigt lik MGM gick förbi bakom reportern?
Citera
2021-09-30, 18:24
Medlem
Efter att ha läst flera FUP om Mark så verkar som att han och mamman bodde i lägenheten, förra året fick hon en stroke och Mark fick problem att ta hand om mamman - men det ville inte Mark men mamman sattes på äldreboende.
Efter det har problemen börjat för Mark där han stulit på Elgiganten, ofredat chefen för äldreboendet hans mamma bor på, ofredat läkare, ofredat folk inom kommunen för att han ansett att de inte gett hans mamma rätt vård och jobbat mot honom och ofredat och att han inte har fått träffa henne som han velat under pandemin.
Sen skulle han alltså bli vräkt på tisdagen och det är då något exploderar i huset.

Skulle vara intressant att se vilken relation hyresvärden och Mark haft senaste tiden.
Senast redigerad av -2 2021-09-30 kl. 18:26.
Citera
2021-09-30, 18:24
Medlem
Det är inte förvånande att att det var en ensam galenpanna bakom detta.. Redan från början lät det allt för sofistikerat för att vara utfört av ett gäng low-IQ kaosgäng.
Senast redigerad av User-01 2021-09-30 kl. 18:27.
Citera
2021-09-30, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alexkl87
Är det bara jag som såg svts livesändning där en man väldigt lik MGM gick förbi bakom reportern?

Kanske lika bra att rapportera till polisen då?
Citera
2021-09-30, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av feeluniq
Varför bytte han namn

Mycket vanligt bland polacker i Sverige.

Polack som spränger upp ställen. Sveriges egen Ted Kaczynski, mer känd som UNA-bomber?
Citera
2021-09-30, 18:26
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykbryt76
Ja det är bara tragiskt att det blivit så, nu vet inte jag tidigare turer än de fällande dommar sen förra året och i år. Men kanske varit enklare om han fått bott med mamma på äldreboendet..

Extremt tragiskt. Blev faktiskt lite ledsen när jag hörde detta. Han var tajt med sin morsa och själv en vänlig själ. Jag minns en händelse när vi retade en kille och han gick alltid emellan och gillade inte mobbning. Det måste ha blivit en kortslutning i skallen under alla dessa år. Tyvärr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in