2021-09-30, 15:46
Medlem
Han har tydligen bombhotat en vårdcentral bland annat. Han tycker nog det är kul att känna makt. Men jag tror inte det finns mycket substans bakom hoten. Han kommer förmodligen att gripas ganska snart.
Citera
2021-09-30, 15:47
Medlem
Hela annedal avspärrat , pensionärer avkrävs legitimation under vapenhot av polis.
Citera
2021-09-30, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Switchblades
Tillägg på allt detta är stalkervarning deluxe.
Har du pratat med han någon gång? Hur är han då?
Citera
2021-09-30, 15:48
Medlem
handtralalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marielyst
Peter Schmeichels far stammer fra Polen, hans mor fra Danmark (Caroline Wozniackis forældre stammer derimod begge fra Polen), men begge disse sportsstjerner er selvfølgelig danske - så vi har lidt at være stolte over i Danmark!

VEDRØRENDE SPRÆNGNINGEN:
Jeg ser, at der tales om, at den mistænkte bombemand skulle være vokset op i huset, der er søndersprængt. Dette undrer mig, da huset ikke ser ud til at være ret gammelt; i hvert tilfælde ikke omkring de 50-55 år.

Er der en venlig sjæl, der kan gøre mig lidt klogere på, hvornår huset stod færdigt?
På forhånd tak.

Jag växte upp i området på åttiotalet och byggnaden fanns redan då (hade klasskompisar som bodde i det bombade huset). Spontant skulle jag säga att det byggdes någon gång i början av sjuttiotalet, med tanke på den arkitektoniska stilen. Det är absolut ingen ny kåk.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xfiles288
Hela annedal avspärrat , pensionärer avkrävs legitimation under vapenhot av polis.

Haha skitsnack pensionärer får komma och gå lite som dem vill om dem bor på ålderdomshemmet.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av climasol
Han har tydligen bombhotat en vårdcentral bland annat. Han tycker nog det är kul att känna makt. Men jag tror inte det finns mycket substans bakom hoten. Han kommer förmodligen att gripas ganska snart.
Säkert samma vårdcentral som han hotat läkare på förut. Läste snabbt i FUP att han ogillar en läkare där som påstås ha hjälpt hans mamma så han gick in på en viss vårdcentral och försökte hitta just denna läkare för ett tag sedan, och MGM påstår att läkaren ska ha snackat skit om honom typ o.s.v.
Citera
2021-09-30, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
Halvsvensk.

Vederbörande (GM) är född i Gdansk 1966 av polska föräldrar.
Citera
Medlem
Cuckslayers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Richmoney
Han är svensk som fan. Han har bott i Sverige över 30 år.

Svensk hur? Etnisk svensk? Nej.
Citera
Medlem
Riktigt saftigt med en vit rättshaverist och det finns något glamoröst i att han beskrivs som lite galen. Man kan inte låta bli att hoppas på att han lyckas spränga någon till byggnad, givetvis utan dödsoffer, men det lär inte hända. Han kan väl omöjligt kunna få tag i de material som krävs nu, och förmodligen har han inte hamstrat sånt i en gömma.

Det var skönt att en kort stund drömma om en svensk una-bombare. Glädjer mig att det inte var en gängkriminell, det ger händelsen så mycket nyhetsvärde för nu är det inte en sprängning i mängden.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xfiles288

Vad menar du med vapenhot? Håller de en pistol mot huvudet på pensionärerna?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bolt
Vederbörande (GM) är född i Gdansk 1966 av polska föräldrar.

Japp.

Invandraren är född utomlands. Har utländska föräldrar. Jude. Och vänster enligt förra FUP:en.
Citera
2021-09-30, 15:50
Avstängd
negrofobens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knoevrull
Det här är märkligt. Vi har minst ett stort terrorattentat av den här digniteten per år i det här landet och inget har blivit löst än fast polisen enl. Bevis vet exakt i vilken riktig de skall söka.

Men så har vi undantaget: en vit ensam galning, då jävlar är han fast på två dagar. Körde ner nu och mötte två helikoptrar och en svärm av polisbilar och civilare. Var han inte galen innan så lär han bli det nu...
Inget märkligt med detta!
Dåren var helt självmarkerande och han blev ju garanterat misstänkt direkt.

Blattebombarna är inte lika blåsta.

Förstår du nu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in