2021-09-30, 15:33
Medlem
otellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Confusedsoul
En polack????

Nu blir det syntax-error hos höger bögarna. Är det inte polacka ni är kåta på ?
Polsk politik, inte polska knäppgökar.
Citera
2021-09-30, 15:34
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Larasoft
Är han inte lite lik gryningspyomanen Ulf?

Något utseendemässigt. Uffe verkar väl dock vara lite mer en sådan där klassisk rättshaverist. Skulle t.ex inte skita där han äter, dvs bränna så det är tydligt att det är han som är skyldig.
Citera
2021-09-30, 15:34
Medlem
knoevrulls avatar
Det här är märkligt. Vi har minst ett stort terrorattentat av den här digniteten per år i det här landet och inget har blivit löst än fast polisen enl. Bevis vet exakt i vilken riktig de skall söka.

Men så har vi undantaget: en vit ensam galning, då jävlar är han fast på två dagar. Körde ner nu och mötte två helikoptrar och en svärm av polisbilar och civilare. Var han inte galen innan så lär han bli det nu...
Citera
2021-09-30, 15:35
Medlem
Solferinos avatar
Polisen verkar köra ”all in”
Mycket omärkta polisbilar i hela Linne
Helikopter
Bilar i full fart med maskerade poliser + fordon m stegar mm
Citera
2021-09-30, 15:36
Medlem
När man läser hur grannar upplevt hans vandrande upp och ner i källaren kan snubben filat på en bomblösning under ganska lång tid. Tänk vad han kan ha burit ner farliga prylar och mixtrat.
Citera
Medlem
På bilderna jag kan se i GP just nu så verkar det som att det är Närhälsan Slottsskogen på Vegagatan 55 som är berörd?
Det är ju ett äldreboende (samt något palliativt om jag minns rätt) i samma byggnad, och hela Nordostpassagen är precis intill. Många boende plus ett dagis ett stenkast från vårdcentralen.
Citera
Medlem
Invandrarbombaren ska tydligen även ha bombhotat en vårdcentral i Linné/Olivedal, skriver GT
Citera
2021-09-30, 15:37
Avslutad
Är denna 55-åring nån ny slags Brevik-wannabe eller vad fan är det frågan om?

Han lär få ett kännbart straff när dom tillslut kniper han.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Switchblades
Verkar inte ha haft ett jobb då han under dagtid kutat fram och tillbaka till hans mor på äldreboendet. På nätterna har han gått upp och ner ur källaren flera gånger. Kommer och går udda tider.

En gång väntade han i hissen i nästan 2 minuter på att jag skulle låsa upp dörren och först då gick han ut ur hissen. Han låser sin dörr flera gånger, rycker i handtaget och håller på. En gång gick han ut i trapphuset, tryckte upp hissen, stod bara där och vände och gick tillbaka in igen. Asså det är för mycket för att skriva ner/komma ihåg allt här

Haha. Vilken creepy snubbe. Hoppas det är rätt gm. Jag trodde stenhårt på gäng, kände liksom att nu börjar det bli sjukt obehagligt. På något sätt känns det inte lika systemhotande med en ensam galning.
Citera
Medlem
Mikaelias avatar
Det verkar som bombhotet riktats till en vårdcentral på Vegagatan? När jag tittar på GPs sändning står det massa blåljuspersonal på Rosengatan upp mot Vegagatan till.
Citera
Medlem
FranzMarcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knoevrull
Det här är märkligt. Vi har minst ett stort terrorattentat av den här digniteten per år i det här landet och inget har blivit löst än fast polisen enl. Bevis vet exakt i vilken riktig de skall söka

Kanske blir lättare med en gärningsman som bor i huset och är känd rättshaverist?
Citera
2021-09-30, 15:38
Medlem
är mark lite trött på våra myndighter och ska göra en Breivik ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in