2021-09-28, 21:17
Medlem
StigHails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsvans
Vilket plan räknas som 0, 1 osv i huset?
Räknas det som 0 ovanför affären?
Eller är 0 (bottenplan) vid affären?
Någon som vet?

Dörrarna flög in på våning 4.
Hur såg det då ut på våning tre där polisen bor?
Är polisen på sjukhuset?
Vart finns det kameror?
Många frågor, inga svar trots 160 sidor.

Någon som kan reda ut något istället för att bara sitta och fylla tråden med dynga?

Kan tillägga att många äldre personer som bor i området tror att det är gängrelaterat på något vis.
Fick det till mig idag, personligen.
Det är så det pratas. Iallafall när man viskar till varandra.
Knappt så de vågade säga det högt.
Jag är inte helt säker men tror att affärerna på framsidan ligger på -3 bilgaraget är på -2 och källare på -1 och entrédörren inne på gården är 0.

Jag är inte helt säker, så någon rätta mig gärna om jag har fel.
Citera
2021-09-28, 21:17
Medlem
AbuserUsers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lallisen
Då ska det väl vara en smal sak för dig att ta en kort paus från att fingerpulla din 160 kilos morsa och posta en seriös länk som styrker ditt påstående.

Det var väl exakt det jag anade. Du har inte en blekaste aning! Lägg ner dina yttrande nu för trådens bästa!

Så, nu kan vi skippa den dårens gasteori!

Snuten borde ha mer med det här att göra!?
Citera
2021-09-28, 21:18
Medlem
-269-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RandomSvenskDude
Svenska Polizei måste få använda sig av brottsprovokation, samt anonyma vittnen, annars kommer de toksprängas under hela 20-talet.

https://twnews.co.uk/se-news/avsloja...angdrabbat-hus
En polisman som vittnade mot två vänsterextremister i ett mål som involverade knark och bomber bor i det hus i Göteborg som tidigt idag på morgonen skakades av en explosion. Det kan Samnytt nu avslöja. Den ene av de två vänsterextremisterna har enligt Samnytts uppgifter nyligen släppts från fängelset.
Citera
2021-09-28, 21:20
Medlem
Citat:
Explosionen skall då gått igenom entrédörren och sen i alla fall två branddörrar och sen igenom dörrar till olika lägenheter och där tänt på lägenheterna.
Jag kan ju tycka att det borde vara mycket större åverkan utanför om en bomb som är så kraftig skulle smälla av.

Ehh..OM bomben nu var placerad innaför eller strax utanför porten som uppenbarligen blåstes bort och gick upp till 5:e vången så var den väldigt kraftig!
Citera
Avstängd
Detta borde ses som terrorbrott
Citera
Medlem
GladjeSpridarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Longsint
Polisen blir avrättad mitt på gatan.

Vittnen sprängs ihjäl.

Goa Göteborg med sin ironi och prata på gatan med alla blev som bortblåst.

Nu är det mest hata blattar. Bra jobbat regeringen.
Finns ingenting som tyder på att explosionen utlöstes av vilja dock. Vi bör utgå från att det var en olycka tills polisen har bevis på att det inte var det.
Citera
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -269-
En polisman som vittnade mot två vänsterextremister i ett mål som involverade knark och bomber bor i det hus i Göteborg som tidigt idag på morgonen skakades av en explosion. Det kan Samnytt nu avslöja. Den ene av de två vänsterextremisterna har enligt Samnytts uppgifter nyligen släppts från fängelset.

Detta har redan tagits upp i tråden.
Det var därför jag undrade om någon visste om polisen var på sjukhuset.
Då menade jag just den polisen.
Citera
2021-09-28, 21:21
Avstängd
staticages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aakerbock
Jodå här är ett sprängdåd där man grep och lagförde de skyldiga:
https://sv.wikipedia.org/wiki/Amalthead%C3%A5det

Haha 1908 stor humor.
Citera
2021-09-28, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -269-
https://twnews.co.uk/se-news/avsloja...angdrabbat-hus

Flashback kan avslöja att samma polisman vittnar i Hovrätten just nu i stans största gängrättegång. Fiender hade han uppenbarligen gott om.
Citera
2021-09-28, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GladjeSpridarn
Finns ingenting som tyder på att explosionen utlöstes av vilja dock. Vi bör utgå från att det var en olycka tills polisen har bevis på att det inte var det.

Men snälla.
Inte ens polisen utgår från att det är en olycka.
Polisen utgår just från att det är någon som har placerat en sprängladdning där. Det gör man med vilje.
Däremot vet man inte. Men man utgår från ovan. Det är uttalat i alla medier genom polisen själva.

Ska vi övriga utgå från att det är en olycka menar du, när inte ens polisen gör det?

Är du ett skämt?
Senast redigerad av M.J.A 2021-09-28 kl. 21:28.
Citera
2021-09-28, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpaceBase
Flashback kan avslöja att samma polisman vittnar i Hovrätten just nu i stans största gängrättegång. Fiender hade han uppenbarligen gott om.

Ja exakt. Sen tror jag mer på organiserad brottslighet. De som håller på med bomber och ger sig på poliser och åklagare. Samnytt "sanningar" är ingen trovärdig källa.
Citera
2021-09-28, 21:29
Medlem
GladjeSpridarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.J.A
Men snälla.
Inte ens polisen utgår från att det är en olycka.
Polisen utgår just från att det är någon som har placerat en sprängladdning där. Det gör man med vilje.
Däremot vet man inte. Men man utgår från ovan. Det är uttalat i alla medier genom polisen själva.

Ska vi övriga utgå från att det är en olycka menar du, när inte ens polisen gör det?

Är du ett skämt?
Så när du hör att din granne har sex i lägenheten så utgår du från att hon blir våldtagen? Hur jävla skev är du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in