Det är ytterst få områden i Göteborg där det är gasspis så rent statistiskt så är det dumt för det första att komma med den teorin.
Är hantverkare och
har själv hantverkat i huset och kan därför bekräfta,
det är inga gasspisar i huset om nu inte ägaren själv installerat gas.
Detta är Bostadsrätter där nog ingen lägenhet kostar mindre än mist tre-fyra Mille...Det är småföretagare och tjänstemän och folk med bättre lön som bor i området. Lite hipster sådär...men känns mer något åt överklass. Här bor få vanliga arbetare.
Min vida spekulation är att det är en av släkterna som bor i huset då dom där jävlarna vill bo centralt och har råd. Det paramilitära kriget kriget pågår ju... Om inte så är det nån vanlig jäkel som lånat pengar eller råkar göra något.
men någon kan säga mig att om det är dom "Kända" släkterna så är det ju rejält efterblivet för affärerna att få ögonen på sig ännu mer. ja det är ju knappast dom smartase innaför pannbenet det där.
Det slog mitt i hjärtat på dom som vill ha det så som vi har det och har röstat så att det blev så med uppsåt.
Jag skrattar och säger där fick ni och ni förtjänar detta ni som bor där, hahaha.
Detta är perfekt inför valet jag hoppas bara det blir lite mer av detta. Nä det är inget krig som pågår med paramilitära metoder

Eller hur