Citat:
Ursprungligen postat av
dannbaggen
Jag (och ingen i tråden) har hävdat att det är "synd om några fina klaner". Är du Go eller? Brottsliga gäng ska alltid bekämpas med största möjliga kraft.
Men det är så oerhört löjligt att läsa en massa inlägg "Jaha mångkulturen", "Grattis Sverige" några timmar efter en explosion som vi inte vet något om vad den beror på.
Du har noll koll på vad mångkultur innebär min vän. Särskilt med tanke på den "kultur" som bokstavligen har vällt in i landet de senaste 5 åren. Det har dock inte börjat på riktigt ännu. Ge det 5 år till. Det kommer att bli mycket, mycket mer intensivt ska du få se!
Tittar på Tv4 nu:
Citat:
TV4 Nyheterna har ju rapporterat att räddningstjänsten inte ser någon "naturlig orsak" till det som hänt.
På en direkt fråga från TV4 om det kan finnas "naturliga orsaker" säger insatsledaren Jon Pile:
– Nej det kan det inte vara, absolut inte.
TV4 frågar om det kan röra sig om en gasläcka.
– Nej, nej, säger Jon Pile.
TV4 frågar om det istället handlar om ett föremål som exploderat.
– Ja.
– Det ser man på skadan.
Citat:
BOENDES DÖRR BLÅSTES IN
GP har pratat med Victor Mattsson, vars lägenhetsdörr blåstes in. Han vaknade av smällen.
– Den satt halvvägs in genom väggen till badrummet. Chockad trodde jag först att det var inbrott och började vråla för att skrämma bort personen om det var någon kvar.
https://www.expressen.se/gt/just-nu-explosion-stor-insats-pa-platsen/
Ditt svar nu? Är jag en nazist nu? Är polisen och räddningstjänsten nazister nu?