2021-09-10, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saybon
Åååh, tråkigt…
Har inte fått till träff med henne.
Men hoppades eftersom jag förstått att hon är något alldeles extra.

Jag har träffat Annika flera gånger över en period på 10 år och hon är både bildad, intelligent och sexig så att man har trevligt med henne både som älskarinna i sängen och som konversationspartner vid middagsbordet. Träffade henne senast i början av augusti i år så jag vet hennes bevekelsegrunder.

Hon kanske kommer tillbaka en kort period någon sommar framöver. Hemsidan med hennes sexologi och dess diskursanalys kommer att finnas kvar en tid framöver då sidan redan är betald för flera år framåt.
Citera
2021-09-11, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mammaknullaren1
Amanda X på rosa ser väldigt bra ut och är super gullig o trevlig. Har träffat henne några enstaka gånger när jag varit i Malmö Rekommenderar starkt. Många som skriver recensioner som inte stämmer.

Och detta omdöme som du nu postat (ditt enda öht sedan du blev medlem 210901). Din trovärdighet blir större när du varit medlem en tid o postat fler inlägg. Kul dock m ny medlem.
Citera
2021-09-14, 22:36
Medlem
Äntligen börjar livet återgå till lite mer normal nivå och man blir lite sugen att träffa någon igen…funderar lite på Lee i Malmö, asiat som syns på Rosa ibland…tar tacksamt emot info om någon har träffat henne?
Citera
2021-09-18, 17:55
Medlem
Idag annonserar 3 stolpskott på rosa i Skåne: en alkis, en thaihora och en fetknopp.

Nån som kan recensera nån fräsch Skånekvinna?!
Citera
2021-09-19, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Taggen2
Idag annonserar 3 stolpskott på rosa i Skåne: en alkis, en thaihora och en fetknopp.

Är Vanessa alkisen?
Citera
2021-09-20, 06:30
Medlem
Citat:

Har det blivit sämre sista månaderna eller bara jag som tycker? Får man kontakt svarar dom sen inte mer,istället för att säga man inte har tid eller vill,är lika DNA-t på en 3-4 styck o då har man träffat dom förr
Citera
2021-09-24, 07:19
Medlem
De eskorter jag träffat berättar att de blivit nerringda, så inte så konstigt att de inte orkar svara alla...
Citera
2021-09-24, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mustang26
Har det blivit sämre sista månaderna eller bara jag som tycker? Får man kontakt svarar dom sen inte mer,istället för att säga man inte har tid eller vill,är lika DNA-t på en 3-4 styck o då har man träffat dom förr

Mkt skitannonser nu. Transor, killar, bdsm.
Var är de riktiga hororna?

Överväger starkt att köra utländskt i stället, även om det oftast är dåligt.
Citera
2021-09-24, 23:51
Medlem
Kör utländskt -åk över sundet, bra utbud och ingen risk att farbror blå bryr sig.
/LS
Citera
2021-09-25, 08:18
Medlem
Citat:
Mkt skitannonser nu. Transor, killar, bdsm.
Var är de riktiga hororna?

Överväger starkt att köra utländskt i stället, även om det oftast är dåligt.
Ja man kan undra var alla horor blivit av. Dom var aktiva i Corona men är spårlöst borta. Alltid funkat klockrent att boka tid. Nu bestämmer dom sen inte svarar o är bara som bortblåsta. Vill dom inte tjäna pengar mer?
Citera
2021-09-27, 10:04
Avslutad
Ingen som möjligtvis träffat https jojopinkyy på RS? Hon ser jävligt go ut på din profilbild måste jag säga!
Citera
2021-09-27, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av locosueco
Kör utländskt -åk över sundet, bra utbud och ingen risk att farbror blå bryr sig.
/LS

Har du några tips på ställen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in