Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2021-09-27, 14:12
Citat:
Ursprungligen postat av bolt
Kollar jag på makens FB så får man intrycket av en nylig skilsmässa.
Vad ger dig det intrycket?
Citera
2021-09-27, 14:18
Medlem
linn_rosss avatar
Mycket märkligt ... nu får jag upp en massa på henne igen som t ex linkedIn mm.
Skumt att det försvinner och kommer tillbaka igen.

Jag undrar så hur det är med barnet/barnen?
Kan hon har varit på ett skyddat boende kanske? Att det var dom som larmade?
Citera
2021-09-27, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av linn_ross
Mycket märkligt ... nu får jag upp en massa på henne igen som t ex linkedIn mm.
Skumt att det försvinner och kommer tillbaka igen.

Jag undrar så hur det är med barnet/barnen?
Kan hon har varit på ett skyddat boende kanske? Att det var dom som larmade?

Ja att hon har skyddade uppgifter råder det inga tvivel om. Kollar man upp MGM på ratsit så står det bara att han bor med en till (Dotter?) och att han är gift, men ingen länk till den han är gift med. Så hon har bara försvunnit, sen om det gjordes för några månader sen låter jag vara osagt. Men borta är hon
Citera
2021-09-27, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gadolaajn
Jag tycker dom borde kolla stenbrottet , ser på hans Facebook att han varit där. Och på der stället har det ju skett hemska mord innan . 😩
Exakt min tanke med när jag såg den bilden
Citera
2021-09-27, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Det är ju antingen hon själv eller myndigheter som kan ta bort sånt här. Jag får en liten känsla att hon tagit bort de själv, gå under jorden helt enkelt
Jag tror på myndigheter
Citera
2021-09-27, 14:37
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Krankentot
Söt och vacker flicka. Är hon svenska? Såna tjejer vill vi ha här, inte en massa importerat drägg.

Hon är polsk, finns en länk till hennes facebooksida i tråden.
Citera
2021-09-27, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EmmeLee
Sidan redan borta

Den är kvar. Du behöver fylla i a-et i länken.
Citera
2021-09-27, 14:43
Medlem
Enterprises avatar
En bild från tidningen: https://cdn01.nyheter24.se/48697f2107d4032702000005005c047702/2021/09/27/1682226/kidnappad.png

Obehagligt fall. Skyddade personuppgifter hos en kvinna beror ofta på våldsam exman. Inte osannolikt har polisen sytt in rätt person.
Senast redigerad av Enterprise 2021-09-27 kl. 14:45.
Citera
2021-09-27, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Krankentot
Söt och vacker flicka. Är hon svenska? Såna tjejer vill vi ha här, inte en massa importerat drägg.

Maila https://www.migrationsverket.se/Kontakta-oss/Skriv-till-oss/Mejla. Dom vill säkert ha dina synpunkter. Hon är född i Polen.
Citera
2021-09-27, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bullmamman84
Jag tror på myndigheter

Aa kanske, för om man bollar med tanken att hon haft ett helvete i några månader. Hon har ingen direkt anknytning till Sverige, det är sitt/sina barn hon har med honom. Hennes mamma och släkt bor kvar i Polen, skulle nog säga att han har mer anknytning till Sverige, med barn från tidigare förhållande och tror nån kusin bor i Sverige också. Men att hon flytt till Polen och sina anhöriga, finns en liten chans till de också.
Citera
2021-09-27, 14:55
Medlem
R@tzm@n, Cez@ry R@f@l borde finnas i polisens register för sexualbrott ngn-stans mellan 2010-2014. De har hans DNA. Han är ett svin. Söver med Rohypnol innan han begår sina handlingar.

När nya polishuset byggdes eller strax före det när parkeringsplatsen grävdes ut alt när grunden lades arbetade han där. Han bodde på Augustenborg inhyrd i en mindre lägenhet med en massa andra polacker. Han gick på på puben Harem på Augustenborgstorget.

Särskilt kännetecken:
R@tzm@n, Cez@ry R@f@l har ett extremt ärr över hela handflatan i vänster hand.
Senast redigerad av arcenciels 2021-09-27 kl. 15:26. Anledning: Komplettering
Citera
2021-09-27, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arcenciels
R@tzm@n, Cez@ry R@f@l borde finnas i polisens register för sexualbrott ngn-stans mellan 2010-2014. De har hans DNA. Han är ett svin.

När nya polishuset byggdes eller strax före det när parkeringsplatsen grävdes ut alt när grunden lades arbetade han där. Han bodde på Augustenborg inhyrd i en mindre lägenhet med en massa andra polacker. Han gick på på puben Harem på Augustenborgstorget.

Särskilt kännetecken:
R@tzm@n, Cez@ry R@f@l har ett extremt ärr över hela handflatan i vänster hand.

Berätta mer, vem har han förgripit sig på och på vilka andra sätt är han ett svin?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in