Citat:
Haha, ja det är jävligt mycket "Stefan & Krister"-buskis i chattarna, precis som du säger 😂 Helt seriöst, nu vill jag iof inte på något sätt uppmana till mord, men hur svårt kan det vara att planera och genomföra den här typen av saker? "Oj, ska bara skruva fast styrdes på mopeden först" , "kan du fixa handskar?", "asså, grabbarna kör på GPS så de kan säkert inte ta den där vägen som är säkrast att ta för att inte polisen ska ta dem" osv. Jisses!
Det där med Bilal och Ahmed: jag minns att vi spekulerade kring det där i K*rolin-tråden. Det var nåt i stil med: Bilal var en av skyttarna i mordförsöket på Niffe, men där K*rolin sköts ihjäl istället. Niffe, och Dani, satte då ett pris på Bilals huvud, men gav honom och de andra bröderna valet att gå över till Danis sida. Därför som Ahmed är inblandad i det här målet. Eller missuppfattade jag din fråga?
Det där med Bilal och Ahmed: jag minns att vi spekulerade kring det där i K*rolin-tråden. Det var nåt i stil med: Bilal var en av skyttarna i mordförsöket på Niffe, men där K*rolin sköts ihjäl istället. Niffe, och Dani, satte då ett pris på Bilals huvud, men gav honom och de andra bröderna valet att gå över till Danis sida. Därför som Ahmed är inblandad i det här målet. Eller missuppfattade jag din fråga?
Nej du missuppfattade inte. Men jag tycker bara det är så märkligt, hur kan man bara glömma för att få över honom till sin sida.
Sen diskuteras det om ahmed, han ber att få uppdraget att klippa salle. I potten ligger 1mille. Man litar inte på ahmed. Han skulle fucka det. Han skulle inte klara av det. Han skulle inte ens få miljonen skrev dani för att han snott vapen av dem 😂 senare när gps upptäcks och tad bort skriver ahmed att han sett salle, att salle & co köpt vapen mm. Det diskuteras att ahmed snackar skit han ljuger och sagt samma sak i 2år. 😂