2021-09-20, 15:48
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Är Kemikalieinspektionen foliehattarnas egna myndighet eller vad tror du?
Självklart inte, men dina tolkningar av vad du läser tyder på att du medvetet eller omedvetet har svårt att acceptera tillgänglig fakta. Läs min tidigare fråga och svara på den då (om du återfinner dessa nanopartiklar i vaccinen)!
Citera
2021-09-20, 15:55
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intensivtklok
Självklart inte, men dina tolkningar av vad du läser tyder på att du medvetet eller omedvetet har svårt att acceptera tillgänglig fakta. Läs min tidigare fråga och svara på den då (om du återfinner dessa nanopartiklar i vaccinen)!

Det finns två olika sorters nanopartiklar. 1.Designade och 2.odesignade.
Om du tror att en odesignad nanopartikel kan användas i vacciner så är det du som måste börja tänka själv istället för att tro massa gojja.
Självklart så är det designade nanopartiklar i vaccinerna då dom inte kan göra nånting som det som beskrivs att dom kan göra, om dom inte är av typen designade nanopartiklar.
En funktion får inte en naturlig odesignad nanopartikel. En funktion får den endast om den designas.

Funktionen som vaccinens nanopartiklar har är definitivt en funktion om det är så att den först omfamnat spikprotein och sen siktar på celler för att föra in spikproteinet där. Det är inget som en odesignad nanopartikel nånsin kan göra.
Citera
2021-09-20, 15:59
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Det finns två olika sorters nanopartiklar. 1.Designade och 2.odesignade.
Om du tror att en odesignad nanopartikel kan användas i vacciner så är det du som måste börja tänka själv istället för att tro massa gojja.
Självklart så är det designade nanopartiklar i vaccinerna då dom inte kan göra nånting som det som beskrivs att dom kan göra, om dom inte är av typen designade nanopartiklar.
En funktion får inte en naturlig odesignad nanopartikel. En funktion får den endast om den designas.

Funktionen som vaccinens nanopartiklar har är definitivt en funktion om det är så att den först omfamnat spikprotein och sen siktar på celler för att föra in spikproteinet där. Det är inget som en odesignad nanopartikel nånsin kan göra.
Kan du då visa vilken typ av nanopartikel du åsyftar (och vilka som faktiskt finns i vaccinen) samt hur dessa designats (och hur detta i så fall gör dem till maskiner)?
Citera
2021-09-20, 16:04
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Kan du då visa vilken typ av nanopartikel du åsyftar (och vilka som faktiskt finns i vaccinen) samt hur dessa designats (och hur detta i så fall gör dem till maskiner)?

Sånnt får du väl fråga vaccintillverkaren om jag har ingen info om vad dom har designat för partikel.

Nanopartiklar är oftast skapta med hjälp av att blanda olika metaller för att skapa partikeln. Dom består därför oftast av metaller, speciellt när dom är designade med funktion vilket vaccinernas nanopartiklar uppenbarligen är.

Klart att det är en maskin om den har en funktion och består av olika metaller som zinc.

Att vaccinernas nanopartiklar har funktioner tyder på att det är designade nanopartiklar gjorda av metall.
Citera
2021-09-20, 16:17
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Sånnt får du väl fråga vaccintillverkaren om jag har ingen info om vad dom har designat för partikel.

Nanopartiklar är oftast skapta med hjälp av att blanda olika metaller för att skapa partikeln. Dom består därför oftast av metaller, speciellt när dom är designade med funktion vilket vaccinernas nanopartiklar uppenbarligen är.

Klart att det är en maskin om den har en funktion och består av olika metaller som zinc.

Att vaccinernas nanopartiklar har funktioner tyder på att det är designade nanopartiklar gjorda av metall.
Du menar att du bara gjort påståenden utan att veta, bara antagit, att det är på ett visst sätt?
Citera
2021-09-20, 16:18
Medlem
Citat:
När det gäller Pfizer i alla fall så verkar det vara så att det är lipidbollar som innehåller flak av grafenoxid. Själva m-RNA är oerhört känsligt det är därför de måste skyddas av ett skal.
Då lipidbollarna kommer in i blodomloppet så spricker de och släpper ut flak av grafenoxid. På något sätt verkar. m-RNA sitta fast på dem. De har förmågan att tränga igenom cellväggen så att m-RNA kommer in och kan lura cellen att börja tillverka spikprotein.
Detta är alltså nanopartiklar som är helt främmande i kroppen och som inte ens skulle upptäckas om man gjorde en vanlig kemisk analys av vaccinet. Men däremot kan man se partiklarna i mikroskop.
Citera
2021-09-20, 16:21
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av climasol
När det gäller Pfizer i alla fall så verkar det vara så att det är lipidbollar som innehåller flak av grafenoxid. Själva m-RNA är oerhört känsligt det är därför de måste skyddas av ett skal.
Då lipidbollarna kommer in i blodomloppet så spricker de och släpper ut flak av grafenoxid. På något sätt verkar. m-RNA sitta fast på dem. De har förmågan att tränga igenom cellväggen så att m-RNA kommer in och kan lura cellen att börja tillverka spikprotein.
Detta är alltså nanopartiklar som är helt främmande i kroppen och som inte ens skulle upptäckas om man gjorde en vanlig kemisk analys av vaccinet. Men däremot kan man se partiklarna i mikroskop.
Okej, det var i alla fall ett försök till att förklara! Kan du länka till någon källa som styrker tankarna kring grafenoxiden? Som du vet så förnekar Pfizer att det finns i deras vaccin, därav min fråga.
Citera
2021-09-24, 16:28
Medlem
ConsafesDeBars avatar
Citat:
Okej, det var i alla fall ett försök till att förklara! Kan du länka till någon källa som styrker tankarna kring grafenoxiden? Som du vet så förnekar Pfizer att det finns i deras vaccin, därav min fråga.

https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0165993621000133

https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1742706120303305

https://www.futuremedicine.com/doi/10.2217/nnm-2020-0358

https://cognitive-liberty.online/undisclosed-metallic-nanoparticles-found-in-most-regular-vaccines-stefano-montanari-antonietta-gatti /

Du vet förmodligen att vaccin historiskt har visat sig innehålla saker som inte bifogats, det är inte direkt någon ny grej. Google kan leda dig vidare om detta kommer som en nyhet för dig.
Vaccin har som bekant även använts för att studera ämnens effekter på ovetande vaccinmottagare.
Jag säger inte att det är specifikt grafenoxid, men nåt liknande skit med anmärkningsvärda effekter verkar finnas i en del av covid-vaccinen.
Citera
2021-09-24, 17:01
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ConsafesDeBar
https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0165993621000133

https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1742706120303305

https://www.futuremedicine.com/doi/10.2217/nnm-2020-0358
Tre vetenskaplig artiklar som är intressanta, men saknar relevans när det gäller Pfizers vaccin. Som jag nämnde innan är nanopartiklar och grafenoxid något man arbetar med, men det betyder inte att det finns i Pfizers vaccin. Framför allt inte att de finns där som en "hemlig" beståndsdel som man mörkat och definitivt inte i en mängd som någon människa skulle kunna skadas av. Har du bara googlat utan att läsa?

Citat:
https://cognitive-liberty.online/undisclosed-metallic-nanoparticles-found-in-most-regular-vaccines-stefano-montanari-antonietta-gatti /
En riktig humbugsida det där. Påståenden utan bevis. Även om det skulle vara korrekt som påstås så är den från 2017 och då var varken C19 eller Comirnaty något som existerade i vår sinnevärld.

Citat:
Du vet förmodligen att vaccin historiskt har visat sig innehålla saker som inte bifogats, det är inte direkt någon ny grej.
Ja, det vet jag, men frågan är vad som finns i vaccinen, inte vad som funnits historiskt.

Citat:
Vaccin har som bekant även använts för att studera ämnens effekter på ovetande vaccinmottagare.
Just detta vet jag inte om det var så bekant. Hade jag aldrig hört talas om innan.

Citat:
Jag säger inte att det är specifikt grafenoxid, men nåt liknande skit med anmärkningsvärda effekter verkar finnas i en del av covid-vaccinen.
Kanske, kanske inte, det verkar ju inte finnas några vetenskapliga belägg för det förutom en rapport från Spanien där man påstod sig hittat grafenoxid, men där universitet där det skedde påstår att de inte känner till det. Sedan har vi upptäckterna med Modernas vaccin i Japan, men jag vet inte om man klurat ut vad det var för främmande ämne man hittade i en (stor) sändning vaccin där.
Citera
2021-09-25, 11:34
Medlem
ConsafesDeBars avatar
Citat:
Kanske, kanske inte, det verkar ju inte finnas några vetenskapliga belägg för det förutom en rapport från Spanien där man påstod sig hittat grafenoxid, men där universitet där det skedde påstår att de inte känner till det. Sedan har vi upptäckterna med Modernas vaccin i Japan, men jag vet inte om man klurat ut vad det var för främmande ämne man hittade i en (stor) sändning vaccin där.

Enligt tidigt nyhetsinslag (Brittisk TV tror jag), så rapporterade myndigheter i Japan att man hittat en förorening i en del av Modernas vaccin, "the particle reacted to magnets, and was therefore suspected to be of metal".

Sen dess har jag inte lyckats ta reda på mer...som om saken tystats ner.
Vid det här laget borde man veta exakt vad föroreningen bestod av och det är väl av allmänt intresse, då mycket spekulationer och teorier om vaccinet cirkulerar.

Sen borde väl Japans befolkning få en extremt grundlig förklaring till att "Japan suspended the use of 1.63 million doses of the Moderna vaccine".
Citera
2021-09-25, 20:23
Medlem
-GGs avatar
Ja!

Nu har jag genomfört en liten undersökning och minst 50% av tillfrågade som hade vaccinerat sig blev magnetiska på den armen där sticket gått in. Jag har sett flera mobilfilmer om det, som de tagit för att de inte blev trodda. En man visste inte om att det florerade information om det magnetiska och han blev riktigt skraj när magneten fastande.

Vad fan är det för hemskt de har lagt över världen? Jag måste erkänna att jag är rädd.
Citera
2021-09-26, 03:38
Medlem
ConsafesDeBars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
Ja!

Nu har jag genomfört en liten undersökning och minst 50% av tillfrågade som hade vaccinerat sig blev magnetiska på den armen där sticket gått in. Jag har sett flera mobilfilmer om det, som de tagit för att de inte blev trodda. En man visste inte om att det florerade information om det magnetiska och han blev riktigt skraj när magneten fastande.

Vad fan är det för hemskt de har lagt över världen? Jag måste erkänna att jag är rädd.

Nej, nej! 50% av dina tillfrågade ljuger. Alla mobilfilmer som visar fenomenet är fejk (enligt "Coronas vittnen").
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in