Citat:
Ursprungligen postat av
ConsafesDeBar
Tre vetenskaplig artiklar som är intressanta, men saknar relevans när det gäller Pfizers vaccin. Som jag nämnde innan är nanopartiklar och grafenoxid något man arbetar med, men det betyder inte att det finns i Pfizers vaccin. Framför allt inte att de finns där som en "hemlig" beståndsdel som man mörkat och definitivt inte i en mängd som någon människa skulle kunna skadas av. Har du bara googlat utan att läsa?
En riktig humbugsida det där. Påståenden utan bevis. Även om det skulle vara korrekt som påstås så är den från 2017 och då var varken C19 eller Comirnaty något som existerade i vår sinnevärld.
Citat:
Du vet förmodligen att vaccin historiskt har visat sig innehålla saker som inte bifogats, det är inte direkt någon ny grej.
Ja, det vet jag, men frågan är vad som finns i vaccinen, inte vad som funnits historiskt.
Citat:
Vaccin har som bekant även använts för att studera ämnens effekter på ovetande vaccinmottagare.
Just detta vet jag inte om det var så bekant. Hade jag aldrig hört talas om innan.
Citat:
Jag säger inte att det är specifikt grafenoxid, men nåt liknande skit med anmärkningsvärda effekter verkar finnas i en del av covid-vaccinen.
Kanske, kanske inte, det verkar ju inte finnas några vetenskapliga belägg för det förutom en rapport från Spanien där man påstod sig hittat grafenoxid, men där universitet där det skedde påstår att de inte känner till det. Sedan har vi upptäckterna med Modernas vaccin i Japan, men jag vet inte om man klurat ut vad det var för främmande ämne man hittade i en (stor) sändning vaccin där.