2021-09-22, 19:35
Medlem
HELLS ANGELS
LULEÅ
Hells Angels-medlem åtalas för hot mot exets nya pojkvän: "Kommer att få sitta på livstid"

https://kuriren.nu/bli-prenumerant/artikel/l6vkyqwj

Vem av gossarna är detta då? Låst artikel så någon som kan läsa kan väl dela med sig?
Citera
2021-09-22, 19:47
Medlem
Det låter som grönberg, han har alltid trasslat till det med damer och ska hävda revir efteråt. Han väljer en det ena en det andra av wt Luleås äckel sen undrar han varför det blev konstigt 🤣
Citera
2021-09-22, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pitebusen
Det låter som grönberg, han har alltid trasslat till det med damer och ska hävda revir efteråt. Han väljer en det ena en det andra av wt Luleås äckel sen undrar han varför det blev konstigt 🤣

😅 Hmm. Gömde inte han sig i någon by någonstans för att han var Out? Eller är jag helt lost. Lever han ens?
Citera
2021-09-22, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskenf
😅 Hmm. Gömde inte han sig i någon by någonstans för att han var Out? Eller är jag helt lost. Lever han ens?

Sen är han väl ca 13år äldre än den som det skrivs om här....
Citera
2021-09-23, 10:22
Medlem
Nå vem är det ?
Citera
2021-09-23, 12:49
Medlem
Hur har Luleås avdelning sett ut senaste året? Vilka medlemmar?
27åring… kan inte vara svårt att lista ut om någon vet hur avdelningen sett ut
Citera
2021-09-24, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskenf
HELLS ANGELS
LULEÅ
Hells Angels-medlem åtalas för hot mot exets nya pojkvän: "Kommer att få sitta på livstid"

https://kuriren.nu/bli-prenumerant/artikel/l6vkyqwj

Vem av gossarna är detta då? Låst artikel så någon som kan läsa kan väl dela med sig?

Samtalet i Februari spelades in av den manlige målsägaren och är tung bevisning i målet. Rubriceringen är grovt olaga hot.

Den 27-årige mannen har under flera år rört sig i kretsen av Hells Angels i Luleå.

- Hur tänkte du när du gick till en Hells Angels-medlems ex? Hur tänkte du? Säger 27-åringen i samtalet"

-Får jag veta att du skriver ett ord till henne, eller att du kommer inom tio meter ifrån henne då kommer jag att få sitta livstid. Fattar du?

-Jag vågar inte gå ut på öppen gata, jag vågar inte bo kvar hemma, säger det manliga offret i förhör.

Den 27-årige mannen har enligt flera källor sparkats ut från Hells Angels sedan händelsen.
Vi har inte några uppgifter på upprinnelsen till beslutet av organisationen.

27-åringen åtalas även för dopingsbrott och ringa narkotikabrott.

Där var från artikeln, är det ingen som vet något? Blev han utkastad på grund av denna händelse?
Citera
2021-09-24, 18:42
Medlem
Ari*n kh*tibin*z är 27åringen
Hotat och spöat halva stan gällande tjejen för skitsaker.
Han finns inte kvar på sociala medier. Han tog väl bort allt efter att han blivit kickad och dödshotat Hells angels medlemmar. Inte den skarpaste kniven i lådan eller va man nu säger haha
Citera
2021-09-24, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krabbmix
Ari*n kh*tibin*z är 27åringen
Hotat och spöat halva stan gällande tjejen för skitsaker.
Han finns inte kvar på sociala medier. Han tog väl bort allt efter att han blivit kickad och dödshotat Hells angels medlemmar. Inte den skarpaste kniven i lådan eller va man nu säger haha

Fast alla som har insyn vet att det inte är därför han inte är med längre, han hamna i otal med HA och ”dödshota” dom eftersom dom pressade en oskyldig kvinna på pengar, bland annat samma individer som sitter häktade för mordet på den unga flickan i Luleå. Ett jävla plus får han av mig som vågar stå emot dessa läderbögar som tror att dom kan göra vad dom vill i stan och bete sig som svin mot oss svagare civila individer, bravo Ar*an
Citera
2021-09-24, 20:23
Medlem
Fast jag påstod ju inte att han blev kickad från HA pga de som står i nsd. Skrev att han säkert tagit bort alla sina socialamedier för ATT han blivit kickad och dödshotat HA. Vet inte varför har blivit varken kickad eller "dödshotat" HA. Men du får de att låta som att han är en guldpojke när han hotat och spöat ”civilt folk”. Vilket vem som helst med tillräckligt många fortfarande aktiva hjärnceller kan räkna ut att han inte är
Citera
2021-09-24, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krabbmix
Fast jag påstod ju inte att han blev kickad från HA pga de som står i nsd. Skrev att han säkert tagit bort alla sina socialamedier för ATT han blivit kickad och dödshotat HA. Vet inte varför har blivit varken kickad eller "dödshotat" HA. Men du får de att låta som att han är en guldpojke när han hotat och spöat ”civilt folk”. Vilket vem som helst med tillräckligt många fortfarande aktiva hjärnceller kan räkna ut att han inte är

Må så vara, men går man emot gängmedlemmar för att skydda en oskyldig tjej är man ett helgon i mina ögon
Tack och hej
Citera
2021-09-24, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sugarfreestar
har oxå hört om deras tjafs angående att tuffa ha pressade en kvinna på pengar och där hamna dom på kant med varandra, tror även det stått i tidningen om det eftersom det blir ett polisärende då denna kvinna blev pressad på pengar

Länka gärna
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in