2021-09-24, 00:54
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Killar som varit med förut med andra ord.

Nej, jobbar man som ensam kvinna i en butik/salong så är det nog inte så dumt att ha låst dörr alt. skaffa rånsluss.

Det är dock en nästan omöjlig situation att jobba som ensam kvinna sådär.

Låst dörr eller rånsluss är en falsk säkerhet.
Nästan värdelöst.
Citera
2021-09-24, 05:53
Medlem
HowLongIsNows avatar
Mål nummer B 12423-21 vid Göteborgs tingsrätt, ifall någon vill begära ut stämningsansökan och FUP.
Citera
2021-09-24, 06:30
Medlem
Somalier, föga förvånande.
Citera
2021-09-24, 08:19
Medlem
Du kan inte läsa artikeln och anser ändå detta ha nyhetsvärde?

Du borde bannas för annonsering. Denna tråd är substanslös och artikeln är fejk.
Citera
2021-09-24, 08:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KassStrand
Du kan inte läsa artikeln och anser ändå detta ha nyhetsvärde?

Du borde bannas för annonsering. Denna tråd är substanslös och artikeln är fejk.
Jag antar att TS tyckte att det trots en bristfälliga informationen i trådens begynnelse fanns ett tillräckligt mått av diskussionsvärde kring brottet, en inställning jag också delar.
Men vad i artikeln är egentligen fejk? Är stämningsansökan också fejkad?

Det finns en liten triangel nere till vänster där du kan rapportera otillåten annonsering (1.01).
Citera
2021-09-24, 08:55
Medlem
BuckshotBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alezandaar
Menar inte att hon förtjänade det men det måste ju va nåt personligt
Varför måste det det? Tänker du att de innerst inne är skötsamma svenskar med känsla för rätt och fel?
Citera
2021-09-24, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BuckshotBill
Varför måste det det? Tänker du att de innerst inne är skötsamma svenskar med känsla för rätt och fel?
Jag tror att han tänker sig att det är lite för osannolikt att det går människor lösa som kan utsätta random kvinnor för sådant här utan vidare anledning än att de fick lust till det. Själv är jag inte lika övertygad,
Citera
2021-09-24, 11:09
Medlem
Alezandaars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BuckshotBill

Du vaknade inte på den smarta sidan idag va?
Menar att det är en hämnd snarare än ett infall.
Citera
2021-09-24, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KassStrand
Vad ska diskuteras? Hur mycket vi bör betala för att läsa en artikel från en fejk nyhetssida??
Det framgår väl av TS?
Citat:
Ursprungligen postat av hejsanhoppsans1
FUP?

Låter ju helt sjukt, vad är det för människor?
Att diskutera kring gärningsmännen bakom brotten är väl inte helt orimligt som ett inledande diskussionsunderlag? Sedan är det inte mycket värt att försöka övertyga mig huruvida tråden borde slängas och TS bannas, det har vi moderatorer till. Diskutera med dem istället, förslagsvis med att anmäla tråden i sin helhet.
Citera
2021-09-24, 11:27
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ViskSten
Hur är "fler snutar behövs" on topic? Snuten fick ju faktiskt tag i förövarna i detta fall. Det gjorde de riktigt bra.

Poliserna avgör inte påföljderna men jag ville ta upp lite sånt som berör trådens ämne annars blir kommentaren borttagen.
Vad avser då din whataboutism om andra sorters brott? Det är väl ändå rätt självklart att de även behöver ägna sig åt sådana?
Citera
2021-09-24, 11:56
Medlem
PC-Dators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ABljuger
Nej. Jobbar hon inte, då förbereder Migrationsverket pappren för hennes utvisning. Så fungerar det i dag i sosseSverige...

Ja just det ja. Rånad, kränkt och förnedrad, våldtagen, inget skadestånd vid en eventuell kommande och vinnande rättegång (dvs OM hon ens vinner), och utvisning på det. Hur kunde jag glömma den vanliga proceduren i sverige?

Ett land där man aldrig får upprättelse när man råkar ut för brott och våldsbrott. Pissland.
Citera
2021-09-24, 14:59
Medlem
borgir82s avatar
Göteborgs Tingsrätt
B 12423-21
Dagboksblad:
https://docdro.id/SAZDJ2z
Stämningsansökan:https://docdro.id/uxAwEx7
Belastningsregisterutdrag:https://docdro.id/XTCPysW
Senast redigerad av borgir82 2021-09-24 kl. 15:03.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in