Jaha det var tråkigt. Väldigt tråkigt faktiskt, för mig. Men så är det. Jag äter inte längre gris.
Konstigt att man 2021 inte har kommit på ett gelatin utan animalistiska produkter som kan göra exakt samma konsistens, smak och färg. Hellre nötgelatin än från gris 🤮
Varför lyckas bubs göra det med vissa men inte andra? kommer sakna dessa mycket
Jaha det var tråkigt. Väldigt tråkigt faktiskt, för mig. Men så är det. Jag äter inte längre gris.
Konstigt att man 2021 inte har kommit på ett gelatin utan animalistiska produkter som kan göra exakt samma konsistens, smak och färg. Hellre nötgelatin än från gris 🤮
Varför lyckas bubs göra det med vissa men inte andra? kommer sakna dessa mycket
TS: Jag är ganska säker på att du inte märker om det är gelatin eller inte i ditt godis, så sluta fjanta dig och ät ditt godis. Eller inte , vem fan bryr sig?
Antingen börjar du äta gris eller så får du väll äta annat godis?
Det är ju företagen som bestämmer över sina produkter.
Alternativt så skapar du ett eget företag som tillverkar godis utan animaliskt gelatin.
Människan är beroende av att äta animaliska produkter och därför är det väldigt bra om vi kan använda så mycket av djuret som möjligt när vi nu ändå måste döda det.
Helt rätt, man ska ta vara på allt som kan användas till nytta eller nöje som tex godis!