Citat:
Ursprungligen postat av
Anonym555
Att du tror att man kan dra sådana direkta slutsatser och samband på internet mellan meningsuppbyggnad/stilistik och intelligens påvisar ju snarare din egen bristfälliga tankeförmåga. Finns t.ex. garanterat många dyslektiker som har en högre intelligens än vad du har. Flashback är bara ett klotterplank där man snabbt kladdar ner sina tankar, det är ingen skoluppsats. Om man skulle granska sådant så skulle givetvis dina texter på forumet påvisa stora brister.
Men jag förstår.. Det är klassiskt att en person helt byter ämne ifrån sakfrågan och börjar kalla den andre korkad när det inte går ens väg och den store idolen blir ifrågasatt.
Svara på detta: TROR du att han hade hjälpt vem som helst, t.ex. Anders, 32, eller att han gjorde det för att han var intresserad av flickan? Jag vet att du inte VET, men vad tror du om du är 100% ärlig? Ett diskussionsforum är trots allt till för att man ska uttrycka sina åsikter och tankar.
Absolut kan man uttrycka åsikter & tankar, för detta krävs ingen bevisning eller fakta, man kan tycka vad fan som helst. Men när man tvärsäkert påstår att något har inträffat i den fysiska verkligheten så är det inte längre en åsikt. Då krävs det något att underbygga detta påstående med. Även om man, som du, påstår något 50 gånger, så blir det inte en sanning om man inte kan backa upp det med bevis eller i varje fall indicier.
Bali är inte min idol. Om du kollar min posthistorik så ser du att jag hatar moderater.
Du glömde bort att kalla mig pedofil.