2021-09-19, 19:30
Medlem
Asså jag vet inte vad är så jävla fel men varje gång jag hamnar i argument med honom så eskalerar det bara till att vi skriker mot varandra. I fredags tjafsade vi och han har ej pratat med mig sedan dess och idag är söndag. Jag förstår inte människor som inte kan uttrycka sig och kommunicera. Han tror att hans tystnad skadar mig och kommer be han att prata med mig men jag vägrar då jag förtjänar bättre än att bli behandlad såhär. Som att jag inte är värd hans blick eller ord. Vad jag vet har ingen av oss någonsin varit otrogen. Han gör detta varje gång vi tjafsar. Det tar evigheter att prata igen. Jag hatar detta då jag är en person som kommunicerar vad jag vill och talar ut när något inte är rätt. Vad ska jag göra.
Citera
2021-09-19, 19:31
Medlem
akutaccents avatar
Du ska lämna honom.
Citera
2021-09-19, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tatianathegoodgirl
Han tror att hans tystnad skadar mig och kommer be han att prata med mig men jag vägrar då jag förtjänar bättre än att bli behandlad såhär.

Är du 100% säker på det där?
Citera
2021-09-19, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av akutaccent
Du ska lämna honom.

För att han inte pratat på 2 dagar? 😹
Citera
2021-09-19, 19:34
Avslutad
Skulle vara intressant höra hans version också.
Citera
2021-09-19, 19:35
Medlem
akutaccents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jendy
För att han inte pratat på 2 dagar? 😹

För att det blir så varje gång de tjafsar och hon börjar bli less på det, ditt geni.
Citera
2021-09-19, 19:35
Medlem
akutaccents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnodKatod
Skulle vara intressant höra hans version också.

Det går ju inte eftersom att han är tyst.
Citera
2021-09-19, 19:36
Bannlyst
ni lär nog försöka börja prata med varandra , istället för att skrika på varandra

det löser inget så som ni håller på nu TS
Citera
2021-09-19, 19:37
Bannlyst
Han kanske tycker det är skönt med lite lugn och ro?
Citera
2021-09-19, 19:37
Medlem
skillnads avatar
Vem är det som börjar skrika om jag får fråga.

Vill inte skylla på dig nu men, skrikiga kvinnor är något de flesta män inte orkar med. Kanske känner han det är lönlöst att ens diskutera om du bara skriker?
Citera
2021-09-19, 19:38
Medlem
jesussugers avatar
Citat:
Asså jag vet inte vad är så jävla fel men varje gång jag hamnar i argument med honom så eskalerar det bara till att vi skriker mot varandra. I fredags tjafsade vi och han har ej pratat med mig sedan dess och idag är söndag. Jag förstår inte människor som inte kan uttrycka sig och kommunicera. Han tror att hans tystnad skadar mig och kommer be han att prata med mig men jag vägrar då jag förtjänar bättre än att bli behandlad såhär. Som att jag inte är värd hans blick eller ord. Vad jag vet har ingen av oss någonsin varit otrogen. Han gör detta varje gång vi tjafsar. Det tar evigheter att prata igen. Jag hatar detta då jag är en person som kommunicerar vad jag vill och talar ut när något inte är rätt. Vad ska jag göra.

Jag citera dig "Män är bara till för att knulla" så varför sitter du här nu och grinar över att han inte vill snacka med dig?
Citera
2021-09-19, 19:38
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:

Det är aldrig ens fel när två träter. Börja med att bete dig bra själv, så kanske han har större lust att prata med dig?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in