2021-08-30, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milfner
Det var dom vanliga tunna man ser överallt. På Sharks fanns det så att man kunde ta om man inte hade med sig. Fanns säkert på Mainhattan med.

Okej, så det är inget man behöver tänka nå mer på då.
Nu är det bara 9 dagar kvar innan det blir en sväng ner efter 1,5års uppehåll.
Citera
2021-08-31, 12:59
Medlem
Citat:
Varken Sharks eller Mainhattan i Frankfurt skannade något. Mainhattan ville ha adress på uppgifterna man skulle skriva; jag bor på Evergreen Terrace tydligen. Bägge ville ha namn och telefonnummer. Fick namn men telefonnumret råkade bli fel.

Hur många tjejer var det på Sharks och Mainhattan?
Citera
2021-08-31, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DropKickPanda
Läste att det är endast vissa munskydd som är godkända men hittar ingen mer info om detta, är det nån som vet vilka som godkända?

Klubbarna lär ju dela ut (eller sälja) den typ av munskydd som krävs.
Tänk på att flygbolagen kan kräva exempelvis FFP2-certifierade skydd.
Citera
2021-08-31, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vitalio
Hur många tjejer var det på Sharks och Mainhattan?
15 - 20 på Mainhattan. En del nya ansikten vilket det inte varit på länge.
Runt 80 kanske på Sharks. Kändes som en vanlig helgdag innan Covid med antal män men något lägre antal tjejer då. Blandat med nytt och gammalt.
Citera
2021-08-31, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bjorklov
Klubbarna lär ju dela ut (eller sälja) den typ av munskydd som krävs.
Tänk på att flygbolagen kan kräva exempelvis FFP2-certifierade skydd.

Har några FFP2 skydd som får följa med.
Citera
2021-08-31, 20:02
Medlem
Citat:
15 - 20 på Mainhattan. En del nya ansikten vilket det inte varit på länge.
Runt 80 kanske på Sharks. Kändes som en vanlig helgdag innan Covid med antal män men något lägre antal tjejer då. Blandat med nytt och gammalt.

Har läst att tjejerna har börjat ta ganska saftiga överpriser på Sharks, stämmer det?
Var nån på ISG som skrev att dom ville ha 100e/30min.
Citera
2021-08-31, 20:07
Medlem
Citat:
Har läst att tjejerna har börjat ta ganska saftiga överpriser på Sharks, stämmer det?
Jag gör inte 30 minuters-rum så jag vet inte. Sen var jag med tjejer jag känner sen tidigare. Har läst på tyska forum att det varierar om priset. Tror man måste prata om pris innan rummet numera om man inte känner tjejen.
Citera
2021-08-31, 22:07
Medlem
Citat:
Jag gör inte 30 minuters-rum så jag vet inte. Sen var jag med tjejer jag känner sen tidigare. Har läst på tyska forum att det varierar om priset. Tror man måste prata om pris innan rummet numera om man inte känner tjejen.

Okej, då vet jag. Kommer nog inte hinna besöka Frankfurt området innan Nov/Dec så det hinner nog ändras en del innan dess.
Citera
2021-09-01, 21:38
Medlem
Citat:

Jag var där idag och många tar fortfarande 50/30 men som på alla klubbar efter corona så kostar allt extra, så skall man ha ut något mer av det så är 100/30 att räkna med.
Citera
2021-09-02, 07:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Koibito1
Jag var där idag och många tar fortfarande 50/30 men som på alla klubbar efter corona så kostar allt extra, så skall man ha ut något mer av det så är 100/30 att räkna med.

Då var det lite överdrivet det jag läste, som jag förstod det så var "start priset" 100e.
Citera
2021-09-17, 21:37
Medlem
@Arnold15, såg att du varit på Mainhattan. Var det nyligen? Jag var där i början av augusti, gillade stället skarpt men line up var så där. Antog då att det var pga att de återöppnat rätt nyligen. Gillar främst nätta tjejer med bra attityd utan ankläpp och gummibröst. Uppfattar det som vi har liknande preferenser. Hur var din bedömning av line up?
Citera
2021-09-18, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Koibito1
@Arnold15, såg att du varit på Mainhattan. Var det nyligen? Jag var där i början av augusti, gillade stället skarpt men line up var så där. Antog då att det var pga att de återöppnat rätt nyligen. Gillar främst nätta tjejer med bra attityd utan ankläpp och gummibröst. Uppfattar det som vi har liknande preferenser. Hur var din bedömning av line up?

Någon/några du kan rekommendera?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in