2021-09-17, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
Japp. Men jag har fog och rätt i det jag säger
Men det spelar nog inte så stor roll, ingen bryr sig om någon med den där retoriken.
Citera
2021-09-17, 20:27
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagBaraChillar
Hur ser hon ut?

Fråga henne om hon har bilder?
Citera
2021-09-17, 20:28
Bannlyst
Enligt henne ville han ta hennes oskuld, ligga alltså.
Men enligt SVT gäller anmälan sexuell posering, inget hon nämner i intervjun 👮🏽‍♀️🤷🏻‍♂️👮🏽‍♀️🤷🏻‍♂️
Citera
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -2
Vad gör en 16 årig tjej på Tinder som har 18 års gräns?

Vad är detta för konstig tjej egentligen? Har hon inga föräldrar?

Skyll alltid på flickan... inte peddot?

Citera
Medlem
Citat:

Eller vad gjorde Hanif med henne?
Citera
Medlem
Wajis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarmakten
Han har alltså också superlajkat hennes Tinderprofil när hon var 16 år, mycket fräscht svensk smutshöger, en uppenbar pedofil som är skyldig.
Tänk alla 8000 personer som likeat hans lilla pedofiltal på twitter. Skäms ni inte?

Skäms inte ett dugg. Vad gör en minderåring på Twitter samt vad finns det för bevis? Hanif Bali är en kung som är utsatt för en komplott av en liten subba som söker rampljuset. Skäms du inte att ta henne i försvar?
Citera
2021-09-17, 20:29
Medlem
seaworthys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
ja, du får man fila på historien. han kanske träffade henne irl och brölade "duuu skicka nudes" eller gjorde röksignaler med denna uppmaning

Jag drar öronen åt mig. Hoppas Hanif kommer göra allt för att rentvå sig om han nu är oskyldig.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Davy
Känner likadant.

Sen tycker jag att även om lagen ska vara lika för alla så har man som riksdagsman eller exempelvis officer, ett ansvar att bete sig fläckfritt utåt. Denna historia vittnar om extremt dåligt omdöme och respektlöshet mot sin tjänst av Bali.

Så är det. Politiker, Politiska tjänstemän (pol seks, pressekreterare etc i riksdagspartier) poliser, officerare, tjänstemän i offentlig verksamhet, journalister etc är inte bara "anställda", det jobbar även med allmänhetens förtroende. De ska vara bättre än gemene man.

Som sagt, även om han nu agerat oskyldigt och bara tyckt att hon kunde bli ett framtida namn och att han gärna ville bli vän med henne på den fronten (jag fattar att politiker i 30-40 års åldern som vill göra karriär skaffar sig allierade i de yngre leden för att sedan kunna ha stöd när de själva är i 50 års åldern och ska dela ut poster till trogna allierade), så skulle han som sagt backat om hon började skicka nakenbilder etc. och meddelat partiet om att hon betedde sig olämpligt.

Jag vill hemskt gärna tro på honom, men jag har svårt att se att han kommer ur detta hel och ren om han inte har tydliga bevis på att det är hon som tagit initiativ till allt.

(Nu vet vi fortfarande inte VAD det är för bilder som skickats, om ens några för det nämndes inte av henne i hennes intervju i Sydsvenskan alls....)
Citera
Medlem
Citat:

Ja guuuud så konstigt. Du får komma med lite starkare grejer i dina försök att smutskasta flickan. Har du skickat handhjärtan till HB?
Citera
Medlem
myrdals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Jag som är en äckelgubbe vill inte ligga med henne, tråkig 4,a...
Kan som äckelgubbe intyga att hennes utseende är något av en besvikelse.
Citera
2021-09-17, 20:30
Medlem
Grontarskonts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Public Enemy
Men om nu HB bett skolflickan om nakenbilder, då tycker jag att han har förbrukat allt förtroende hos mig.
En som beter sig så är inte lämplig att företräda mig i riksdagen..

Tänk bara om det varit min dotter....

Jo skulle min dotter råka ut för samma sak är risken stor att HB skulle få ett sönderslaget knä!
Citera
2021-09-17, 20:30
Medlem
Hon har alltså varit hemma hos honom och sett serier och han har gjort sexuella närmanden och pratat om hennes oskuld. Normalt beteende med en 16-åring när man snart är 40 år....pedofiläckel.

https://twitter.com/susannastrahl/status/1438921376144969744/photo/1
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in