2021-09-16, 23:22
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarmakten
Flickan ska nu ha lämnat in chattloggar till polisen som bevisar att Bali är en pedofil. Han är nog rökt.
... säger Arbetarmakten på Flashback.

Jag avvaktar nog mer info ur korrekta kanaler om jag ska vara ärlig.
Citera
2021-09-16, 23:23
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OweGbg
Det vet vi inte vi har bara hört Balis version hittills
Tror du på allvar att moderaterna hade dillat om "ord mot ord" ifall det fanns skärmdumpar eller liknande som styrkte hennes anklagelser? Det vore rena självmordet. Även om jag hatar moderaterna, så är dom inte helt korkade.
Citera
Medlem
OweGbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ViscaCatalunya69
Då är ju frågan varför hon struntade i att presentera dess för M? Ytterst märkligt.
Det vi vet varken du eller jag eller nån annan här vad hon presenterat. Vad vi vet är att M säger att det är ord mot ord och då bedömer väl dom att bevisen är lika starka eller svaga från bägge håll.
Citera
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blvrbbl
I närvaro av en tredje part? Föräldrar, fru?

Nej endast tjejen och jag men enligt henne och hennes mammas önskan.
Citera
Medlem
OweGbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Tror du på allvar att moderaterna hade dillat om "ord mot ord" ifall det fanns skärmdumpar eller liknande som styrkte hennes anklagelser? Det vore rena självmordet.
Lika mycket som Hanif säger han har såna bevis
Citera
2021-09-16, 23:24
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Flickan ska nu ha lämnat in chattloggar till polisen som bevisar att Bali är en pedofil. Han är nog rökt.

Begärde Hanif Bali bilder på iranskans lillasyrra? Eller vad har han gjort?
Citera
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Saken är den att Bali verkligen kan bevisa saker nu, förhoppningsvis finns hans direktmeddelanden kvar i säkert förvar.
Fialottan däremot.
Hon har raderat alla sina konton. Hur sjutton ska hon då kunna bevisa något??

Oj du är verkligen EXPERT!

Om du tittar på Hanifs BEVIS som han uppenbart borde presenterat för M.s utredning och deras slutsats: "ord mot ord"

Hur väger du Hanifs "BEVIS"?

Citera
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
"ska nu" , "nog rökt". Inte mycket substans i dina efterblivna inlägg.
Citera
2021-09-16, 23:25
Medlem
Dum fråga men om han nu har polisanmälts och tjejen är äldre än 15 men yngre än 18, vilket brott har HB begått?
Citera
2021-09-16, 23:26
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ViscaCatalunya69
Hanif Bali är lika oskyldig som dagen då han föddes, den som hävdar något annat har en skyldighet att presentera objektiv bevisning för sin ståndpunkt. Annat kan sorteras bort som lögner och förtal.
Hear hear!! Det här borde kopieras och klistras in till höger om flashbacks logga med katten högst upp på sidan.

Låt nu lagen ha sin gilla gång, allihopa. Bevisningen ska inte nagelfaras på Flashback.
Citera
Medlem
Prokloss avatar
Bali är en sliskig typ i mina ögon. Skulle inte bli förvånad om detta är sant.

Men tiden får utvisa….
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av John.Walker
Är föräldrarna inblandade nu? Om hon inte har bevis hade nog hennes föräldrar gett henne råd om att inte anmäla. Eller?
De lär väl iofs vara skitarga över det som hänt? Att deras dotter skulle farit illa av en 'pedofil' osv. Skulle hon fara med osanning och känna att det spårat på ett sätt hon inte förväntade sig är det ju inte omöjligt att de går till polisen för att inte en eventuell fasad ska falla sönder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in