2021-09-16, 23:19
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Kan du länka till Balis "bevis"?
Eller ljuger bara?
Saken är den att Bali verkligen kan bevisa saker nu, förhoppningsvis finns hans direktmeddelanden kvar i säkert förvar.
Fialottan däremot.
Hon har raderat alla sina konton. Hur sjutton ska hon då kunna bevisa något??
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Balis "bevis" är uppenbarligen att han avvisat flickas inviter & att det finns chattloggar som bevisar detta.

Men flickan har uppenbarligen inte uppvisat några handfasta bevis i form av skärmdumpar eller liknande. För då hade jag inte suttit här & argumenterat mot idioter, dp hade Bali redan varit sparkad. Så det är uppenbart att i dagsläget finns det bara ett löst påstående om att det begåtts oegentligheter, men inget som kan styrka det.
Antagligen har han fått nån slags lättklädda bilder skickade till sig. Han har förmodligen chattloggar som stärker hans case och motparten har nått annat som stärker, eller som de tycker stärker deras case. Det kan vara att önskemål om nudes kommit via telefonsamtal eller motsvarande.
Citera
Medlem
Jag tror att hon har bevis i form av chat eller likn. Eller någon bild att han är hemma hos henne? Annars varför polisanmäler hon med sina föräldrar?
Citera
Medlem
EnGodForlorares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
För att det givetvis inte går att motbevisa en vag anklagelse. Vilket du mycket väl begriper.
Ni kör verkligen efter samma manus idag.

Nähä... Men det är ju Bali själv som menar att hans bevis gör precis det.
Citera
2021-09-16, 23:20
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarmakten
Flickan ska nu ha lämnat in chattloggar till polisen som bevisar att Bali är en pedofil. Han är nog rökt.

Källa?
Citera
2021-09-16, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarmakten
Flickan ska nu ha lämnat in chattloggar till polisen som bevisar att Bali är en pedofil. Han är nog rökt.

Då är ju frågan varför hon struntade i att presentera dess för M? Ytterst märkligt.
Citera
2021-09-16, 23:21
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Men du säger ju att Hanif har bevis och presenterat dessa..

Var?

Han har sagt att han inte tänker hänga ut kvinnan publikt, dessa bevis ger han till polisen och förmodligen gar han även visat det för moderaterna.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rskworpb
Det räcker väl med att han är bra på matte.
Själv undervisar jag en 16-årig tjej i mitt hem regelbundet. Goda personer gör sådana saker för dem som behöver hjälp.

I närvaro av en tredje part? Föräldrar, fru?
Citera
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av John.Walker
Det kan vara så som du beskriver. Men kan också lika gärna vara så att hans chattloggar är EFTER att han bett om nakenbilder och inlett relation med någon annan. Vi har ingen aning. Men enligt M står ord mot ord vilket betyder att M inte anser någon av dom har övertygande bevisning. Att tjejen nu väljer att polisanmäla visar på att hon har någon slags bevisning eller en sann story som i hennes värld är vattentät nog för en polisanmälan
Givetvis är det bra att hon polisanmäler. Det skulle hon gjort från början. Men hon hoppades givetvis på att vaga anklagelser utan belägg skulle få Bali avpolletterad direkt. När inte detta fungerade, som Ario Ebrahimpur verkar ha planerat i snart ett år, så får hon försöka den legala vägen.
Citera
Medlem
John.Walkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blvrbbl
Jag tror att hon har bevis i form av chat eller likn. Eller någon bild att han är hemma hos henne? Annars varför polisanmäler hon med sina föräldrar?

Är föräldrarna inblandade nu? Om hon inte har bevis hade nog hennes föräldrar gett henne råd om att inte anmäla. Eller?
Citera
2021-09-16, 23:22
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodForlorare
Nähä... Men det är ju Bali själv som menar att hans bevis gör precis det.

Hans bevis visar förmodligen att kvinnan har ljugit.
Citera
2021-09-16, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M.J.A
… en viktig parentes.
Han sitter kvar nu. Inte efter 2022.

Nej - Jag tycker inte det är bra. Jag gillar HB. Men tyvärr är det ju sannolikt så det kommer bli. Oavsett utgång här.

Behövs det 5000 inlägg för att denna självklara slutsats ska kunna dras? Det var ju solklart redan från början.

Att en anklagelse av den här typen släpps i exakt anslutning till nomineringen inför riksdagsvalen innebär per automatik att han inte får kandidera till riksdagen 2022.

Skuldfrågan är helt ovidkommande. Det är ju just därför anklagelsen kom exakt nu. Vem kan tro något annat?

Om ”ord står mot ord” så har alltså inga digitala bevis kunnat framläggas till M som styrker anklagelserna.
Då är det antingen så att bevisen finns men inte lagts fram.
Eller så påstås något ha sagts mellan fyra ögon. Vilket kanske låter lite mindre trovärdigt i dessa digitala tider.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in