Citat:
Ursprungligen postat av
zBr9
Huruvida en anmälan är anonym eller inte har ingen påverkan för hur den kommer behandlas av polisen, den har iaf kommit in nu, så dom kommer att behöva arbeta med den.
Att Hanif själv påstår att han inte gjort något olämpligt säger inte så mycket heller, så gör många när dom konfronteras med det dom är anklagade för och det är nog absolut ingen, oavsett hur långt ut på vänsterkanten dom befinner sig, som inbillat sig att Hanifs reaktion på dessa anklagelser skulle vara "Japp självklart har jag gjort det, vaddådå? Barnfitta är nice ju lol!"
Men ja, Hanif är iallafall polisanmäld för ett sexualbrott oavsett hur mycket eller lite grund DU tycker att det finns bakom den anmälan, och utredningen kommer antagligen att visa om det låg någonting i anmälan eller inte.
Herregud, så trög du är!
Och jag tar definitivt avstånd från vad du tycker om barnfitta, ditt vider.
Såhär:
Det är INTE upp till mig att bedöma vare sig skuld eller oskuld.
Det är därrför jag försöker vara tydlig med att inte du heller ska tro att du kan göra det.
Det jag påstår är att OM detta går vidare och inte avfärdas på studs som i fallet med Lambertz, så är det det enda sättet att i rättsvårdande instans ha blivit rentvådd från anklagelserna.
Det är det formella frikännandet.
Sen är det bara vildvittrorna kvar och de kommer inte låta sig övertygas av att en åklagare eller domstol frikänt honom.
De hatar honom och vill ha hans kulor fastspända i en stupstock på torget där de kan sparka patriarkatet på pungen dagarna i ända.
Inte ens när folk dog, slutade de med sitt beteende.
Det är en galen sekt. Psykopater som driver varann att hata alla heteronormativa cis-män i all tid och evighet och förr spärrade man in deras ledare på psyket för "hysteria", men det görs inte längre.
Och nu har deras cancer på samhällskroppen nått både regeringen och statliga myndigheter, liksom mainstreammedia.
WEF såg att Sverige är extremt.
Nu vet du varför.