2021-09-16, 05:59
Medlem
MadBalts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GuessVem
HB har alltid hållit hög svansföring och är misstänkt för detta, av en kaninkokerska. Hoppas vi får en snabb process, så vi kan gå vidare. HB är den populäraste politikern på sociala media, och behövs i moderaterna som motvikt till alla sinnesslöa Sozzar. HP kan sätta MP och VPK på platser dom hör hemma på - under 4%

Hur menar du här?
Citera
2021-09-16, 06:03
Medlem
MadBalts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CombatCow
Du kunde väl försökt dölja ditt hat för Hanif litegrann?

Jag hatar alla sexförbrytare lika Bali, Soran Virtanen. Till skillnad från dig så gör jag ingen skillnad på vilken politisk hemvist dessa svin har.
Citera
2021-09-16, 06:06
Medlem
Madagascars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MadBalt
Hur menar du här?
Det är en referens till filmen Fatal Attraction
Citera
2021-09-16, 06:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fillmansbo-olle
Killgissning.
Det är väl några % chans att du har rätt.
Sluta tjejtycka så mycket. Var ju Hanif Bali.
Citera
2021-09-16, 06:17
Medlem
MadBalts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madagascar
Det är en referens till filmen Fatal Attraction

Att kaninkokerska kommer från den filmen vet alla,

Men vem syftar det på? Vem är kaninkokerskan som misstänker Bali för hög svansföring?

” HB har alltid hållit hög svansföring och är misstänkt för detta, av en kaninkokerska.”
Citera
2021-09-16, 06:18
Medlem
antoneriks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MadBalt
Jag hatar alla sexförbrytare lika Bali, Soran Virtanen. Till skillnad från dig så gör jag ingen skillnad på vilken politisk hemvist dessa svin har.

Intressant att samtliga tre som du nämner inte är några sexförbrytare. Dom har nämligen inte blivit dömda eller åtalade för något.
Citera
2021-09-16, 06:19
Avslutad
Om han inte har gjort något juridiskt fel så borde han inte ens bemöta anklagelserna.

Han borde säga polisanmäl eller stäm mig eller håll käften fitta. Jag som trodde han stod upp för det fria ordet.
Jävla pk-skalle helt plötsligt. Vi kan för fan inte ha en feministisk folkdomstol i Sverige.

Jävla kvinnor igen.
Citera
2021-09-16, 06:20
Medlem
arbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scalping
ja det är borta, men gör en bildsök så hittar du flera bilder av henne,flera cashade Twitterdumpar, polisanmälan m.m.

Fler sidor
Här kan ni botanisera bland gamla tweets:

https://web.archive.org/web/*/https://twitter.com/anastasiasofla*

Det finns också ett aktivt Twitterkonto som är skyddat:

@ana_stas1a_

https://twitter.com/ana_stas1a_
Citera
2021-09-16, 06:23
Medlem
RustyShacklefords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamiriten
Balis två uppmärksammade miljoninsamlingar känns suspekta. Har allt gått rätt till efter att han fått miljoncashen på sitt konto? Har han verkligen pyntat ut stålarna till brottsoffren? Hur ser hans bevis ut för det? Eller har han roffat åt sig en del av kakorna?

Hoppsan! Här spekuleras det friskt må jag säga.
"Som man känner sig själv känner man andra", n'est-ce pas?

Citat:
Balis svansföring är extremt hög - t.o.m. nu, man bör inte lita på hans offersnack i Facebookinlägget igår, det är en utstuderad del i den extremhöga svansföringen.

Visserligen inleder han med den numera obligatoriska drapan: Jag har blivit utsatt för "förföljelse, skadegörelse och mordhot".
Han lånade helt enkelt en taktik som använts med stor framgång av diverse offentliga vänster-feminister.
Utöver det kan man väl knappast kalla hans inlägg för offersnack. Han går snarare till motattack. Överlag på ett ganska sakligt och sansat sätt.
Citera
2021-09-16, 06:29
Medlem
orrtupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Itoy
Precis, det är ju väldigt märkligt med en blatte som tar striden mot blattar. Lite som en bild som är emot Pride.
Vilken konstig inställning du har.

Om jag bodde i till exempel Spanien och en massa svenskar flyttade dit och begick brott och trakasserade spanjorer skulle jag bli väldigt hatisk mot dessa svenskar och kräva att Spanien utvisade dem.

Inte skulle jag ta deras parti bara för att de är svenskar som jag och säga att det är pga rasism och fattigdom som de andra svenskarna begår brott och beter sig som svin!
Citera
2021-09-16, 06:32
Medlem
MadBalts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonerik
Intressant att samtliga tre som du nämner inte är några sexförbrytare. Dom har nämligen inte blivit dömda eller åtalade för något.

Det är ett moraliskt ställningstagande från mig. Jag är helt övertygad om deras skuld och tillåter mig att hata dem. Ingen av Soran Hanif eller Fredrik kommer med trovärdiga logiska förklaringar eller ens någon form av känslomässigt förståbara förklaringar. De är sexuella predatorer och bör kemiskt kastreras så att de ej skadar någon annan ung tjej i framtiden.
Citera
2021-09-16, 06:33
Medlem
Om det är någon som undrar vem som kommer med anklagelserna är det Anastasia Sofla från Muf sollentuna, enl. Uppgift från bla twitter. Hennes konto är dessutom mystiskt raderat som av en händelse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in