2021-09-16, 01:42
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nytorgsprinsessa
Du får försöka hänga med här. Hanif har fram till nu hävdat till AB, Expressen och andra tidningar att inte hört talas om "detta". Alltså att någon utredning om hans agerande skulle pågå i partiet.

Nu hävdar han att det handlar om en komplott av politiska motståndare som han känt till redan innan detta exploderade i media.

Det är att ljuga sig blå. Ville han inte uttala sig hade han kunnat säga "Ingen kommentar".

Men vem är förvånad. Män som blir avslöjade med byxorna nere ljuger alltid eller kommer med ursäkter som inte alls är ngn ursäkt. Och det gäller i alla politiska läger.

Med byxorna nere? Är det inte hon som påstår att hon dragit av sig trosorna och skickat en bild?

Inte ens det verkar vara verifierat?
Citera
2021-09-16, 01:46
Medlem
Nytorgsprinsessas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArgusOne
Med byxorna nere? Är det inte hon som påstår att hon dragit av sig trosorna och skickat en bild?

Inte ens det verkar vara verifierat?

Nu handlade mitt svar om att bevisligen redan ljugit sig blå pressen.
Citera
2021-09-16, 01:47
Medlem
Hamiritens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Han är förmodligen en av de bästa internetkrigarna vi har i Sverige. Han slaktar vänsterfolk på löpande band på sociala medier.
Bali åker på mycket välförtjänt stryk i sociala medier också. Sedan består mycket av det där (aggressiva och övermodiga) internetkrigandet av att Bali mest hela tiden med pretentiös approach ligger på gränsen till att agera främlingsfientligt och därtill med översittarmanér mot vanliga människor. Inte sällan har Hanif förhånat mindre bemedlade och svaga människor.

Intressant att se på vad sätt Hanif Bali "internetkrigat" efter 8 september. Räknas hans sätt att dra ur pluggen på nätet senaste veckan - vid sidan av gårdagens koketta skademinimeringstrevare på Facebook och via Twitter - som att agera internetkrigare?
Citera
2021-09-16, 01:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Förhållande??? Båda är framgångsrika twittrare

H*n skrev: "Jag har sökt på "Ganman" i denna tråd men förvånansvärt nog hittade sökfunktionen", därav frågan om deras "förhållande".

Bara för att man twittrar så måste man väl inte nämna Hanif...
Citera
2021-09-16, 01:49
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonnyKålman

Hir skulle han hantera en diplomatisk kris med låt säga Ryssland som då flyttat fram sina positioner med kärnvapenbestyckade stridsspetsar pekandes mot Sverige?

Jag menar, är han verkligen lämpad som en av de tyngsta politiker som ska driva sverige framåt om han inte ens vet hur han ska hantera en sån liten skitgrej som att avfärda en flicka?

En tung politiker? Vad röker du för något? Han är en riksdagsledamot bland 349 och är inte ens med i partistyrelsen.

Erik Ezelius (S) är högre uppsatt och du har knappt hört talas om honom.
Senast redigerad av ArgusOne 2021-09-16 kl. 01:52.
Citera
2021-09-16, 01:50
Medlem
RonnyKålmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arcabo
Jag har fastnat för tre saker ang HB.

1) Han använder ordet "meningsmotståndare", låter som det är Nordfront som är i farten i retoriken, bara uttrycka ordet ger en dålig klang tycker jag.
2) HB använder ordet "komplott", är det fall han vet att han kan bli överbevisad? Falska bevis kommer att användas och man är ut efter honom? Känns långsökt att en tjej som är under 18 år, skulle dra i denna komplott, Detta skulle ha skett genom att hon skulle ha som mufare sprungit ärende åt vänstern?? Låter väl konspiratoriskt i mina öron.
3) Varför började han neka att han var den utpekade i början? Nu om han är så oskyldig som han är enligt honom, varför sedan hänvisa till "komplott"och det är av "meningsmotståndare"? Han visste väl i början att det skulle komma ut för eller senare.

För att han trodde högt som sig själv och sin makt. Tror han var länge i sin egna lilla bubbla och trodde han var så mäktig att ingen minsann kunde jävlas med honom. Vet att han vid vissa tillfällen uttalade sig nervärderande mot Bildt, Löfven och nån mer. Grabben tror verkligen att han är en maktfaktor. Det är han inte.

Det är det som fått honom att agera både fel och försent. Nu fick han sig en reality check tyvärr
Citera
2021-09-16, 01:54
Medlem
RonnyKålmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArgusOne
En tung politiker? Vad röker du för något? Han en riksdagsledamot bland 349 och är inte ens med i partistyrelsen.

Erik Ezelius (S) är högre uppsatt och du har knappt hört talas om honom.

Fel. Du röker definitivt något skumt.

Han var med i partistyrelsen fram till 2017 då han betedde sig minst sagt kickers-aktigt om än verbalt. Han fick behålla sin riksdagsplats dock. Så att du säger att han inte är/var tung politiker är bara rent skitsnack.

Han är en väldigt känd M politiker och således en hel del att säga till om. Hade iaf.

Gör om gör rätt.
Citera
2021-09-16, 01:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Han är förmodligen en av de bästa internetkrigarna vi har i Sverige. Han slaktar vänsterfolk på löpande band på sociala medier.

Det är jävligt tråkigt om det här är sant, inget olagligt visligen men högst grad olämpligt beteende. Killen är fan minst dubbelt så gammal och har väl flickvän dessutom. Som du säger så är han en av dom bästa vi har på högersidan mot vänsterfolket. Alla som tar upp kampen mot vänstern blir av med jobbet medans vänstern kan vräka ut sig vad som helst om högern.
Det kommer nog krävas en del för att bli av med Hanif, han har nog rätt många frikort. Vänster kommer aldrig sluta jaga han så han blir av med jobbet.
Det är synd att Kent Ekeroth blev av med jobbet han var rätt underhållande mot vänstern också.
Citera
2021-09-16, 01:58
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Fel. Du röker definitivt något skumt.

Han var med i partistyrelsen fram till 2017 då han betedde sig minst sagt kickers-aktigt om än verbalt. Han fick behålla sin riksdagsplats dock. Så att du säger att han inte är/var tung politiker är bara rent skitsnack.

Han är en väldigt känd M politiker och således en hel del att säga till om. Hade iaf.

Gör om gör rätt.

Men snälla att vara tung är inte att varit tung. Du greppar efter halmstrån. Han är mindre tung än den sosse jag nämnde.

Bara inse.
Citera
2021-09-16, 01:58
Medlem
Citat:
För att han trodde högt som sig själv och sin makt. Tror han var länge i sin egna lilla bubbla och trodde han var så mäktig att ingen minsann kunde jävlas med honom. Vet att han vid vissa tillfällen uttalade sig nervärderande mot Bildt, Löfven och nån mer. Grabben tror verkligen att han är en maktfaktor. Det är han inte.

Det är det som fått honom att agera både fel och försent. Nu fick han sig en reality check tyvärr

Tycker han är otäck, bara insamling till tjejen kändes som de var mer om honom än tjejen han hjälpte, ren PR-kupp,ä. -svarting ordnade upp de inte vita svenskar klarar av.
Citera
2021-09-16, 02:00
Avslutad
Min första tanke är att HB är för smart för att hålla på så. Min andra tanke är att inget förvånar längre. Min tredje tanke är - eftersom vänstertrollen flyttat fram positionerna, inte minst på sociala forum som flashback - så kan det vara en komplott.
Citera
2021-09-16, 02:01
Medlem
CyberIngmars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamiriten
Borderlinebrud, hur vet du det? Berätta mer om henne om du vet.

Brottsrubriceringen kommer på bordet tids nog.

Det stämmer nog, Aktuellt Fokus är helt tillförlitliga.

Aktuellt Fokus är lika tillförlitlig som Fria Tider. Ser inte ut som att FT med blåradikala svansar behöver anstränga sig.

Citat:
Ursprungligen postat av Hamiriten
Fri går han nog. Tyvärr. Han och hans blåradikala svansar kommer troligen lägga mycket av krutet på att misstänkliggöra den unga moderattjejen, typ kompromettera henne så till den grad att det framstår som om hon är förövaren och inte Bali.

https://www.friatider.se/therese-i-stockholm-jag-polisanmaldes-ocksa-att-ha-kravt-sexbilder-av-17-aringen

(FB) Kim Fredriksson vänsteraktivistisk profil

https://sverigesradio.se/artikel/7474559
Senast redigerad av CyberIngmar 2021-09-16 kl. 02:17.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in