Citat:
Ursprungligen postat av
secretupgrade
Om loggarna innehåller det han påstår visar det att han tydligt markerade att han saknade sexuellt intresse i henne. Det visar dessutom hennes skuld, att hon ej respekterade hans sexuella gränser utan fortsatte kontaktförsöken.
Absolut inte.
Förstås vet jag inte om hon talar sanning överhuvudtaget, men om det är så så kan jag mycket väl tänka mig att hon gjort närmanden (alltså stött på honom). Antingen rent sexuellt eller att hon var lite betuttad. HF kan blivit smickrad och lite tänd, och bett om bilder - något som hon dock nekat honom. Kanske ingen större grej för henne där och då, många tjejer som är aktiva på sociala medier vittnar om att de ofta får sådana förfrågningar.
Att han då eventuellt bett om bilder behöver alltså inte innebära att hennes intresse upphört. Tvärtom, går det möjligen ur hennes perspektiv att se som ett kvitto på han kände sig attraherad.
När han senare dock avvisade henne så är det möjligt att hon inte blev så jävla glad, och insåg att det var stört av honom att efterfråga sådana bilder. Hon kan ju också under perioden som förflutit mognat. Eller drivits av hämnd.
Oavsett vad, att/om han i ett läge visat att han saknat sexuellt intresse för henne, betyder inte att han vid en annan tidpunkt inte efterfrågat bilder.