Citat:
Ursprungligen postat av
AlabamaHotcakes
Du är uppenbart väldigt fäst vid HB, det känns som om du idealiserar honom mer än en smula. Glöm inte att många gömmer sina mörka sidor så långt in det går och till och med förnekar att de ens finns inom sig. Vad som förmedlas utåt av en person behöver inte vara hela sanningen om dem.
Är faktiskt inte direkt fäst vid HB, röstar heller inte på M. Är dock jäkligt försiktig att döma folk på förhand, då jag själv blivit utsatt för en liknande situation. Dock av en vuxen kvinna. Fanns ingen substans överhuvudtaget i anklagelsen, vilket till slut framkom. Hon stalkade mig och blev förbannad för att jag inte tog emot hennes inviter. En riktigt jobbig period som jag inte önskar någon.
Men, jag är dock av den övertygelsen att HB är för smart för att göra något liknande. Iaf lämna uppenbara spår efter sig. Jag tror helt enkelt inte vi kommer få sen några bevis på att han har begärt nakenbilder av en 15 åring eller begärt sex. Jag tror inte på det.
Vad säger att det inte är skickat från fejkkonto, dvs någon som utgett sig vara HB?