2021-09-15, 12:37
Medlem
Jag tänker att polisanmäla Hanif.
Citera
2021-09-15, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thelonegunman
Äntligen en kommentar från herr Bali. Enligt honom ett misslyckat försök till honungsfälla där det inte finns mycket substans i anklagelserna men däremot säger han sig sitta på långa konversationer som visar på att ett politiskt maktspel för att få bort en för vänstern lång nagel i ögat.

Spännande, "offret" med sammansvurna skulle inte slå på stora trumman om de inte hade något men kanske har de så lite att de väljer att sätta igång viskleken och pöbeldreven? Vänstern skulle ju helst vilja skicka sådana som Bali till Gulag men det går ju inte ännu.

Bali spelar högt också och förnekar allt så det är svart eller vitt. Någon måste ha rätt. Jag tror på Hanif.

De som drivit detta kommer att hänvisa till "offrets" unga ålder och kommer inte att lägga fram några som helst bevis. De kommer inte heller att polisanmäla. Varför skulle de? Uppdraget är redan utfört.

HB riskerar att bli stämplad som rättshaverist om han lägger ut sina bevis. Det finns tillräckliga bevis bara genom att läsa tråden för att han kommer att översvämmas av motinlägg vad han än kommer med.
Möjligen kommer han att delge tidningarna bevis så de dämpar drevet något.

Hoppas han kommer att ducka så han och hans familj kan överleva drevet.
HAn vinner inget personligt på att slå tillbaka. Bara att ducka och gå in i glömskan.
Citera
2021-09-15, 12:38
Medlem
Negressdrottningens avatar
Sa ju att det inte rörde sig om Hanif Bali!!
Citera
Medlem
ImTheMans avatar
han säger att hon borde göra en polisanmälan. vilket ju är fel, har han inte fårr några bilder har om konstaterats inget brott begåtts då det enda som är aktuellt är innehav av sånabilder.

det som är rimligt är att HAN gör en polisanmälan fom förtal om han är oskyldig.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Richmoney
Jag tänker att polisanmäla Hanif.

Du lär inte vara ensam.

Och det lär inte leda någon vart alls. Naturligtvis.

Inte ens om det som presenterats hittills från "offret" är sant.

Ännu mindre om det som HB säger är sant
Citera
2021-09-15, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlabamaHotcakes
Om han skriver att han har "gott om bevis" som påvisar hans oskuld kanske han ska presentera dem. Eller?

Du menar att en riksdagsman skall smutskasta en minderårig publikt? Detta är ju uppenbarligen en tjej som inte mår bra och som kanske även gjort sig skyldig till brott..
Citera
Medlem
Ytterst märkligt att vänta över en vecka med att gå ut och hävda att anklagelserna är falska. Han har garanterat inte rent mjöl i påsen.
Citera
Medlem
Man kan tycka vad man vill om HB, men det är ingen korkad kille. Har otroligt svårtytt se att han, med uppsåt, skulle utsätta sig för något sådant här, när han självklart vet konsekvenserna av det.

Tycker detta luktat illa från första början. Första tanken var att HB aldrig i livet skulle lämna spår efter sig, om han gjort något liknande. Det finns inte. Han är alldeles för medveten och skarp för det.

Jag väljer att tro på honom och att han är utsatt för en förtalskampanj. Glöm inte att han är en mycket stark motståndare till allt vänster om Sossarna. Han och många med honom, skall förgöras för att Sossarna skall ha en chans i kommande val.

Nej, detta luktar mycket illa! Tror knappast HB skulle gå ut med en dementi offentligt som han nu gjort, om han inte har på fötterna. Han VET att allt går att spåra och skulle inte riskera något med minsta chans att hans meddelanden finns sparade. Aldrig!
Citera
2021-09-15, 12:40
Medlem
Hanif Bali slår tillbaka. Men jag bara konstaterar detta, har inte tid att fördjupa mig. Dessa tjejer alltså, snart kan man inte ens titta på dom utan att bli anklagad.
Citera
Medlem
kukflashs avatar
Nu har Hanif gått ut på facebook att det handlar om honom.
Citera
Medlem
Han pratar om en tjej. Men det talas om flera tjejer. Varför höll an tyst till nu?
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Richmoney
Nej Hanif är den misstänkte förövaren.

Ska han hänga ut en ung tjej?
I en domstol så är det åklagaren som ska bevisa skuld och inte tvärtom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in