2021-09-13, 00:49
Medlem
Sqrbankens avatar
Hanif är en av få kändisar (i meningen att de flesta i Sverige förmodligen kan koppla hans namn till en bild och vice versa) jag stött på.

Otroligt längesedan i Solna på en kvarterskrog i ett MUF-sällskap bestående av honom och två tjejer. Dessa lockade han till fnitter genom att i klassiskt MUF-stuk börja "inkomst-battla" från ingenstans på något otroligt drygt vis för att en kvart av hån senare lämna stället sjungandes på nån "vi är bäst"-sång av nått slag =)

Kanske att nått mindre extravagant plagg på mig eller polaren tvingade fram deras antipati då vi glatt hälsade mot dessa övermänniskor i samband med att vi klev in på stället. Inbillar mig att han/de är samma arsel fortfarande men vad vet jag, mitt arma luder.
Citera
2021-09-13, 01:05
Medlem
Spritnotas avatar
Om Bali när han var mellan sitt förra och nuvarande förhållande nätflörtat med en 8 år yngre tjej (eller fler, antar 25-50 st kvinnor åldrarna 15-55 om dagen slidade in på hans DMs) och då ryker, så hoppas jag att MED går all in och värvar Bali till plats 2 på riksdagslistan.

Garanterat bombsäkert över 4% i så fall, vilket hela landet skulle vinna på.
Citera
2021-09-13, 01:11
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritnota
Om Bali när han var mellan sitt förra och nuvarande förhållande nätflörtat med en 8 år yngre tjej (eller fler, antar 25-50 st kvinnor åldrarna 15-55 om dagen slidade in på hans DMs) och då ryker, så hoppas jag att MED går all in och värvar Bali till plats 2 på riksdagslistan.

Garanterat bombsäkert över 4% i så fall, vilket hela landet skulle vinna på.

Många ifs and buts där. MED lär knappast knyta till sig en person som agerat så omoraliskt som du tänker.
Citera
2021-09-13, 02:30
Medlem
Mune Sangss avatar
Vad ni brunskjortor skriver härinne om en frispråkig moderat bryr jag mig föga om. Trots att ni verkar uppskatta honom.

Däremot om det är han - har han inte att göra i något politiskt parti oavsett färg som att göra - om anklagelserna stämmer.
Citera
2021-09-13, 07:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sqrbanken

Otroligt längesedan i Solna på en kvarterskrog i ett MUF-sällskap bestående av honom och två tjejer. Dessa lockade han till fnitter genom att i klassiskt MUF-stuk börja "inkomst-battla" från ingenstans på något otroligt drygt vis för att en kvart av hån senare lämna stället sjungandes på nån "vi är bäst"-sång av nått slag =)
Vad fasiken är inkomst-battling för något?
Citera
2021-09-13, 10:01
Medlem
Ograsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nesrider81
Vad fasiken är inkomst-battling för något?
Skryta med hur mycket man tjänar kanske eller hur dyr ens bostadsrätt är?
Citera
2021-09-13, 12:45
Medlem
Den moderata riksdagsledamoten som anklagas för olämpligt sexuellt beteende mot minderåriga flickor inom det egna paritet är kvar i tjänst under utredningen.

https://www.expressen.se/nyheter/riksdagsledamoten-kvar-i-tjanst-efter-anklagelsen/?referrer=todays-news
Citera
2021-09-13, 19:23
Medlem
Syrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nesrider81
Hanif Bali framstår helt klart som en falsk människa i allmänhet.

Jag tittade över hans gamla blogg i och med senaste tidens händelser, här är ett inlägg där han skryter om hur mycket han provocerar dumma SD-väljare: https://hejahanif.se/2012/04/28/u-mad-bro/

Idag är detta samma väljare han siktar på att vinna tillbaka från SD till M. Människosynen är dock redan avslöjad.

Att trolla SDare är korrekt beteende, till och med en moderat kan ibland förstå det.
Citera
2021-09-13, 21:17
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Syron
Att trolla SDare är korrekt beteende, till och med en moderat kan ibland förstå det.
Jo, men han ser inte ut som någon typiskt SD-are med sitt jihadskägg. Kan ingen be honom att skaffa en rakapparat?
Citera
2021-09-14, 00:06
Medlem
BIB3ls avatar
Guilty or not ?

8/9 2021
Sista tweeten;

”Tittar du på de som är med i gängen idag så invandrade deras föräldrar på 90-talet och de föddes tidigt 2000-tal. De stora puckklarna med 2:a generationen från Irakier (2003), Somalier (2007), Syrier (2014) etc har inte kommit än.”

Trist om han försvinner ur debatten. Han behövs för att synliggöra brunvänstern.
Citera
2021-09-14, 15:44
Medlem
Rubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Precis. Det finns en falang i partiet som starkt ogillar Bali, vilket får en att tycka att med tanke på hur många som både externt och internt vill se honom försvinna så borde han bete sig som en korgosse. Har han suttit och sextat med en 16-åring (eller vad det nu rör sig om) så är han faktiskt en idiot.

Det håller jag med om. Är man en offentlig person överhuvudtaget så borde sådana saker inte kunna ske. Jag blir lika förvånad varje gång nån politiker åker dit med näven i syltburken. Hur dumma är de?
Citera
2021-09-14, 21:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BIB3l
Guilty or not ?

8/9 2021
Sista tweeten;

”Tittar du på de som är med i gängen idag så invandrade deras föräldrar på 90-talet och de föddes tidigt 2000-tal. De stora puckklarna med 2:a generationen från Irakier (2003), Somalier (2007), Syrier (2014) etc har inte kommit än.”

Trist om han försvinner ur debatten. Han behövs för att synliggöra brunvänstern.

Från Twitter:
"Är han afghan? Isåfall kan han inte utvisas, surt! Blir väl "samtal" med saft o bulle med nån jävla batikhäxa, vidriga MENA-peddo".

Suck, dessa rasister.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in