Citat:
Ursprungligen postat av
intermittentexplosivitet
Jag kan tänka mig att han, i mångt och mycket, lever ett liv IRL och ett annat på nätet (som så många andra i dessa dagar), och att han inte riktigt kopplar ihop dessa båda världar. Han spelar mycket och har en discord-kanal, i vilken jag kan tänka mig att en del kontakter med unga etablerats. Sedan har säkert Moderaterna och MUF någon egen plattform han kunnat använda, vid sidan av andra etablerade plattformar. Men, visst är det pissigt och (enligt mig) skäl nog för att separera...
Någons sort otrohet, antagligen inte fysisk, är nog så långt man kan komma. Men det kan naturligtvis ha förekommit ändå för det är absolut inget ovanligt beteende bland politiker, generellt. Vi får se vad sambon gör nu. Ställer upp visar fullständig lojalitet utåt men kanske skapar ett helvete hemma. Så går det till i finare kretsar. I enklare förhållanden sticker sambon och fullbordar skandalen.
Däremot tror jag sexuella inviter till halvstora tjejer inte leder till något alls. De som ska utmäta straffet har kanske pysslat med det och mycket värre saker själva.
Det är den röda politiska planhalvan som kommer att försöka dra NN till schavotten.